5

Cifra 5 nu e magică. Nu are puterea din basme a cifrei 3 și nici perfecțiunea absolută asociată, în unele legende, cu cifra 7. Când spun 5 mă gândesc, inevitabil, la degetele de la mână. La anii petrecuți în Facultatea de Filosofie. La o relație eșuată de prietenie care a durat fix atâția ani. La numărul de săptămâni pe care le-am avut concediu medical la un moment dat.

5 ani nu sunt nici mulți, nici puțini. Dar este timp destul pentru a crește în ei. În cinci ani descoperi multe despre tine și multe despre cei din jur. Dacă te implici într-un proiect timp de atâta vreme, ai timpul necesar pentru dezamăgiri, surprize frumoase și întâlniri aparte. Îți schimbi perspectivele, termini o liceul, o facultate, un doctorat. Unii se cunosc, se căsătoresc și fac și un copil în timpul acesta.

Mâine, ForeverFolk împlinește 5 ani. Când s-a lansat site-ul eram printre spectatori. La vreo săptămână distanță lansam și eu căutarea de povești ce se vrea a fi acest blog. La încă vreo lună intram în echipă. Și nu am mai plecat 🙂 S-au întâmplat o sumedenie de lucruri frumoase în răstimpul acesta. Am lucrat împreună și am devenit prieteni. Ne-am plimbat prin țară la festivaluri. Am stat ore în șir la povești. Ne-am supărat, nu o dată, pe mici aberații de care ne loveam în încercarea de a comunica cu oamenii de folk. Uneori, ne-am supărat noi pe noi. Am mers înainte. Și am învățat, am crescut, am construit.

Mâine sărbătorim. Cu un proiect care ne e drag – Acoustic Bloggers (ajuns la cifra magică  7). Pentru Vlăduț.

Vladut abia a implinit 6 luni pe 1 iunie, dar inca de la nastere a suferit de o afectiune foarte neobisnuita. Ficatul lui refuza sa functioneze, avand nevoie de un transplant. Vestea buna e ca exista donatorul compatibil, care e mama lui. Vestea proasta e ca operatia nu se poate face in Romania. Vestea buna e ca dosarul de transplant in Belgia a fost aprobat. Vestea proasta e ca Romania e plina de surprize, iar statul nu asigura cheltuielile de spitalizare ale donatorului. Si ar mai fi multe aspecte care ingreuneaza tot procesul (parintii sunt bugetari, nu isi pot permite asemenea sume), Vladut poate manca doar un anumit tip de lapte care lunar costa o mica avere etc.). De fapt, Romania e o leapsa de lucruri bune si lucruri rele, de autoritati care functioneaza dupa ureche si oameni care incearca sa compenseze erorile lor (sursa)

Ne vedem acolo. Cine știe, poate de mâine cifra 5 va căpăta o nouă semnificație 🙂

2 gânduri despre &8222;5&8221;

Lasă un comentariu