Următoarea oprire: Festivalul Cetăţilor Dacice

În toate plimbările mele au fost câteva locuri unde m-am simţit că acasă. Sibiul a fost primul, acum mai bine de patru ani. A urmat Alba Iulia, acum aproape 3. Anul trecut, când se întâmpla Festivalul Cetăţilor Dacice şi Raluca, Auraş şi Hoinaru erau în maşină, eu mă plimbam din Mamaia în Vama Veche. Şi povesteam la telefon, fiecare din drumul lui. După ce mi-au povestit cum a fost, mi-am spus în gând că anul acesta nu mai lipsesc. I-am spus şi verbal Pompilei acest lucru, în toamna, la folk.

Aşa că sâmbătă dimineaţă plec iar la drum. Probabil mă voi opri la Sibiu în jurul prânzului, să-l văd aşa, timp de 10 minute, şi liniştit. Aşa cum l-am îndrăgit. Îmi e atât de dor să conduc la drum lung că abia aştept. Am şi companion de drum, o să fie simpatic.

Iar programul de la Cricău (căci acolo se desfăşoară toată activitatea, ei fiind cei care anul trecut au câştigat competiţia) e unul care lasă loc unui număr mare de surprize frumoase. Recunosc, dincolo de întrecerile de lupte şi forţă, demonstraţii puse la cale de trupe de reenactment sau tradiţii vechi cum ar fi dansurile cu nimfele dacice, abia aştept să aud poveşti despre daci. Toamna trecută, când l-am întâlnit pe Mugur Pop, mi-a deschis o filă de poveste nouă. Iar weekend-ul acesta e motiv să o continui.

Dacă vreţi relatări speciale despre unul dintre punctele din program, vă rog sa imi spuneţi🙂

 

banner FCD_FF_850x400

Lasă un răspuns

