Oameni care nu îmi plac

Îmi plac oamenii. Îmi place să vorbesc (unii ar spune că prea mult chiar), îmi place să ascult povești, îmi place să cred că de la aproape orice întâlnire pe care o ai în viață poți învăța ceva. Cred că oamenii sunt intrinsec buni și îmi trebuie extrem de mult până ajung să scot pe cineva din spectrul afinităților mele, pentru că sunt sigură că, la fel cum eu greșesc în fața unor persoane care îmi sunt dragi, la fel pot face și alții. Evit să emit judecăți de valoare (nu îmi iese în totalitate, dar asta e ceva la care lucrez), dar cu toate astea rar mi se întâmplă să îmi schimb părerea pe care mi-am făcut-o despre cineva după primele interacțiuni. Nu aș putea trăi pe o insulă pustie, chiar dacă am momente când simt nevoia să mă izolez, pentru că nu aș putea trăi fără poveștile celor de lângă mine (știu niște oameni un pic răutăcioși care ar spune că nu aș putea trăi fără să vorbesc, dar prefer varianta mea🙂 ).

Toate acestea fiind spuse, să revenim la subiectul din titlu, care vorbește despre oamenii care nu îmi plac. Nu că nu i-aș accepta în prejma mea (uneori, circumstanțele sunt mai sus decât dorințele personale🙂 ), nu că i-aș evita în totalitate, nu că nu i-aș înțelege uneori. Doar oameni care nu îmi plac.

Nu îmi plac oamenii ipocriți. Chiar dacă experiența spune că, în anumite doze, ipocrizia este necesară pentru supraviețuire și este un lucru pe care îl accept ca atare (inclusiv în dreptul meu), am o problemă cu oamenii care fac din asta un mod de a fi. Cei a căror unică ocupație este să sape în dreapta și stânga, în timp ce poartă un zâmbet triumfal pe buze.

Nu îmi plac bărbații care cred că femeile sunt bune doar în pat și la cratiță și se comportă ca atare cu ele. La fel cum nu îmi plac femeile care te bat la cap că cel mai frumos lucru din viață este să ai copii și familie și cam atât. Nu vreau să fiu înțeleasă greșit, le respect și le admir pe multe dintre ele, doar că nu vreau să mi se impună care e cel mai bun traseu în viață.

Apropo de asta, nu îmi plac oamenii care spun ”fă așa, că e cel mai bine pentru tine”. Dacă asta vine de la mama sau de la prietenii mei cei mai buni, aș putea să îi cred, cu toate că ei mă cunosc destul de bine și or să reformuleze în așa fel încât să nu sune că nu au încredere în ceea ce fac și în deciziile mele :)) Altfel, e foarte posibil ca, în ciuda intenției tale nobile, să fac exact invers doar pentru a demonstra că merge cum vreau eu. Și una peste alta cred că fiecare om e dator să ia propriile decizii și să facă propriile greșeli. Că asta e singurul mod în care crești.

Nu îmi plac persoanele extrem de posesive, care cred că dacă le întinzi o mână beneficiază de tine și de timpul tău după cum vor ele.

Nu îmi plac oamenii care trăiesc doar pentru o relație cu partenerul de viață. Îmi par incompleți și mă sperie ideea de a nu putea să crești și să te bucuri separat de cel de lângă tine. Doar pentru că știu că nimic nu garantează o relație (nu, nici măcar jurămintele) și pentru că e nasol să te trezești nu numai singur, ci și singuratic. Faceți voi distincția de sens🙂

Cam asta ar fi, nu  mai sap că până la urmă ajung să contrazic exact prima frază a postării de azi. În rest, oamenii sunt simpatici, draguți și ne fac viața mai bună🙂

Și acum să vedem, sunt sigura care iubește societatea, dar are limite? Ale voastre pe unde sunt?

4 gânduri despre &8222;Oameni care nu îmi plac&8221;

  1. <>
    Cred ca astfel de barbati atrag langa ei in mod deosebit ori femei care cred ele insele ca sunt bune doar la pat si la cratita, ori femei care au nevoie sa se certe pe subiectul asta, ca sa isi argumenteze lor insile ca e ceva in plus de capul lor, decat patul si cratita.
    Pentru celelalte, astfel de barbati sunt doar „paraziti de radio”, stii bazaitul ala iritant si fara rost.😀

  2. Ipocriții sunt mici copii în comparație cu ăia care cred că le știu pe toate și încercând să porți o discuție cu ei e ca și cum ai vrea să stingi un bec suflând în el, sau ca și cum ai vrea să convingi un radio să se oprească singur :))

Lasă un răspuns

