La plimbare. Virtuală.

Pe vremea când anunțam că blogul intră în concediu medical din motive de migrene puternice, domnul Natural (un simpatic, de altfel, de prin Craiova, pe care nu îl cheamă așa, ci Daniel Botea ) mi-a trimis cadou o leapșă plimbăreață. Adică un leac numai bun, atunci când oricum singura activitate pe care ți-o permiți fără un efort prea mare este statul și visatul cu ochii pe pereți. Între timp au trecut și migrenele, subsemnata vă scrie acum din bucătăria cea nouă cu vedere spre parc, și blogul începe încet-încet să dea semne că vrea să mai fie băgat în seamă. Și cum începe să mai fie și cer senin, și aer respirabil, cam așa vin și gândurile de ducă printre ideile mele.

Iacătă întrebările cu care vin leapșa la pachet, cu răspunsurile aferente. Aștept idei și recomandări, că atunci când e vorba de plimbări e ca atunci când e vorba despre cărți în cazul meu: nu sunt niciodată prea puține pe lista de făcut în viitor🙂

1). Ce locuri noi ați vrea să vizitați în 2014? 

Păi prima pe listă e Danemarca. Unde încă nu știu ce și cum voi vizita, dar am o tiză bună prietenă care își are casa în zonă, așa că mă bazez pe indicațiile ei. Știu sigur că vreau să ajung în locul unde se unesc două mări (Marea Baltică și Marea Nordului), dar cam atât.

Urmează un plan măreț de vară cu Budapesta și Praga la pachet. Și nu mă supăr dacă spre finalul anului ajung la Viena. Nu că nu îmi place să mă plimb prin România, că am descoperit atâtea locuri faine în ultimii ani încât sunt sigură că ar mai fi. Doar că simt nevoia să mă plimb un pic și pe la alții. Apropo de plimbări în România, sper să ajung la Mediaș și la Timișoara. E al treilea an la rând când îmi propun, poate de data asta e cu noroc🙂

Cam asta am în cap acum, sunt sigură că o să am parte de surprize pe parcurs, dar nu mă plâng, știu că orice plimbare aduce cu sine locuri faine și oameni asemenea.

2). Ce locuri în care ați mai fost aveți pe lista de vacanță?

Și uite așa din primul răspuns rezonez cu Daniel, pentru că primul loc pe care l-aș revizita cu mare drag e Thassos. Mi-aș mai dori să ajung în Apuseni (pentru că am prins gustul anul trecut, în cele trei zile petrecute acolo), la Sibiu (pentru că e orașul de care nu mă satur niciodată și nicicum), vreo trei zile în Piatra Craiului, și musai o săptămâna la Paris (pentru că l-am văzut din scurt și știu sigur că aș mai avea ce vizita). Bine, toate acesta nu tot în 2014 că deja lista e cam lungă și zilele de concediu sunt cu număr limitat🙂

P1040777

3). Dacă ar fi să recomandați cuiva o destinație de vacanță externă și una internă, care ar fi acelea?

La vacanțe externe trebuie să recunosc că opțiunile mele sunt oarecum limitate. Majoritatea vacanțelor mi le-am petrecut pe la noi, iar o parte din ieșirile în afară au fost de weekend, ceea ce mă face să am întrebări cu privire la cum s-ar potrivi la o destinație de vacanță. Așa că revin la Thassos (fie și pentru că e unul din locurile acelea cu multă-multă liniște și stare de bine). Iar la noi aș recomanda Sibiu, Delta și Apusenii. Asta așa, doar primele idei care îmi vin în cap🙂

DSCN2430

Leapșa cu dor de ducă fuge la plimbare către cine dorește și are chef de visat cu ochii pe pereți în mijloc de februarie🙂

(sursă foto 1 , foto 2 și 3 sunt din arhivă personală)

3 gânduri despre &8222;La plimbare. Virtuală.&8221;

    • sa spunem ca am invatat sa-mi planific drumurile in afara fel incat sa le incadrez in bugete fixe. si ca daca vreau musai sa ajung undeva sunt in stare sa mananc pufuleti cu iaurt doua luni doar pentru asta :)) da, cam atat de tare imi place sa ma plimb.

Lasă un răspuns

