Mutari si planuri

Vine un moment in viata unui om cand isi ia bagajale, isi pune bine prietenii imaginari, isi impacheteaza visele si nervii si starile si se muta dintr-un loc in altul. Asa ca m-am mutat de pe 360 aici. Blogul vechi ramane acolo, si voi mai scrie si pe acolo din cand in cand, daca ma apuca dorul de el. Nu stiu (despre) ce voi scrie. De mutat am ales sa fac asta acum…pentru ca e in acord cu viata reala: terminat cu facultatea si caminul a grozavesti pentru a ma muta. Inca nu stiu unde. Sigur, pentru vreo saptamana (luna???) la Ploiesti. O sa scriu probabil despre carti, despre concerte si despre stari si oameni. Nu va mire faptul ca le voi suprapune din cand in cand. Si nici povestile mele de pe aici. Pana la urma, scopul a ceea ce incerc sa scriu (nu garantez ca imi va reusi…) e sa fiu un pic de ingredient esential. Pana una alta, trebuie sa termin sa aranjez toate gandurile prin rafturile lor, sa imi pun cartile in biblioteca, sa termin de aranjat noua casa. Si apoi, om mai vedea ce-om face.

Un gând despre &8222;Mutari si planuri&8221;

Lasă un comentariu