Zile-valuri

Din acelea care te iau, te aruncă dintr-un colț în altul, îți lasă timp destul doar cât să tragi aer și apoi să te arunci în următorul, fără a te gândi că poate îți fuge nisipul de sub picioare sau poate doar ești prea departe de mal.

Cam așa mi se duc zilele de la o vreme încoace. Și am ajuns atât de obișnuită să stau printre ele, că parcă îmi e din ce în ce mai greu să mă îndrept spre zona de plajă confortabilă, acolo unde mă pot recupera, acolo unde am timpul (și mai ales disponibilitatea) de a scrie, de a povesti, de a căuta ceilalți oameni veniți dintre valuri agitate.

Se întâmplă lucruri bune. Se întâmplă și unele nu tocmai așa. Vreo câteva îmi sunt dincolo de control și doar le gestionez din colțul meu de viață. Nu mă înțeleg cu anotimpul de afară – frigul, umezeala, prea puținele ore de lumină, mult prea mult gri – contribuie la starea de agitație permanentă în care sunt.

Partea proastă în toată agitația asta este că sunt din ce în ce mai neproductivă. Și îmi e din ce în ce mai dor să scriu pe blog. Și nu are legătură cu permanenta scuză de ”nu am timp” (pentru că știu că timpul nu-l ai, ci ți-l faci), ci doar cu lipsa mea de concentrare, de a îmi găsi resursele pentru a mă mobiliza câteva ore pentru a structura, și desena, și găsi cel mai bun mod de a pune povestea la dispoziția unor cititori de care nu prea am grijă, și cărora le cer iertare.

Am mai avut o toamnă așa. Haotică și în care resimțeam oboseala întregului an în fiecare fibră de corp. Atunci vroiam să închid blogul. Tot atunci s-a întâmplat o plecare, o întâlnire și un festival mișto, care mi-au adus aminte de ceea ce contează. Până acum, întâlnirea a însemnat o regăsire, câteva momente în care ne-am luptat cu valurile fiecăruia ținându-ne de mână, niște decizii, o dimineață în care m-am trezit zâmbind. Festivalul vine săptămâna viitoare. Același de atunci.

Încet-încet, merg înapoi spre mal. Și toate poveștile își vor găsi atunci forma.

Să fiți liniștiți!😀

SAMSUNG CSC

Lasă un răspuns

