Vacanță. Bucăți de zile.

WP_20130904_019

Un bol mare cu zmeură, pepene galben și nectarine.

O noapte de dans în mijlocul săptămânii.

Harry Potter. Cărțile, pentru început. Filmele le las pentru la iarnă.

Căutat de cazări. Așteptări.

Trezit la 6 jumate fără ceas, dar cu timp de băut cafeaua din fața geamului.

Prieteni buni, tot cu gândul aiurea. Cumva, ne înțelegem în haosul din mințile noastre.

Un băiat drăguț.

Între timp, câte un strop de vacanță pentru fiecare zi de vară.

Sau pentru fiecare zi și punct.

Vacanța de om mare e cam tristă. Un an de zile de planuri, de pus bani de o parte, de schimbat planuri, de așteptări. Și cele mai scurte două săptămâni din vară. Bine, și eu – ca tot omul normal visez la astea două săptămâni. Și abia aștept să merg, să descopăr locuri noi, să râd mult, să mă doară picioarele de mers. Anul acesta vacanța e fără plajă, dar cu două orașe de vizitat. Și or să fie povești noi, și gânduri așezate în ordine și mai ales două săptămâni departe. 

Cred că vacanțele de om mare sunt triste pentru că oamenii mari cred că numai atunci își pot acorda timp pentru ei. De-asta nici nu le ajung niciodată. Eu vreau să cred că vacanțele sunt bucăți de zile în care să conservi fericirea. Tocmai de aceea, starea de vacanță nu trebuie să fie departe de casă. Ci doar departe de griji. 

Mi se apropie vacanța aceea. De două săptămâni. Poate de aceea încep să văd zilele mult mai deschise. Poate doar s-a făcut un pic de liniște. Sau poate doar îmi era dor să îmi fac planuri. Nu prea știu, nu prea contează. Să fie multe momente din astea mici care să vă facă să zâmbiți. Mă întorc la cărțile mele cu vrăjitori🙂

Lasă un răspuns

