Migrenele de vară

sunt de vreo 10 ori mai nesuferite decât cele de primăvară-toamnă.

pe celelalte, le pot deghiza în insomnii, și atunci mă pot preface un fel de doamnă boemă, ce-și petrece serile la lumina lămpii, cu ceaiuri aromate și cărți aparte. de fapt, ceaiul e mereu de lavandă-tei-valeriană, iar cărțile sunt mereu din seria Jane Austen – poveștile alea romantice pe care le știu atât de bine că nu trebuie să mă mai chinui să interpretez tăcerile și distanțele.

vara, migrenele acționează ziua. cresc progresiv, o dată cu mercurul termometrului. așa că visele cu zăcut în parc, pe iarbă, se transformă în privit parcul de la balcon. partea proastă e că la ora la care se duc la culcare migrenele mele iar eu încep să pun gândurile în ordine, oamenii normali se duc și ei la somn.

m-am obișnuit cu ele, nu ne mai certăm, am învățat chiar să le ignor atunci când e musai.

acum, se poate totuși să le regleze cumva programul migrenelor de vară?

să fie și ele mai cu bun-simț și să se manifeste noaptea, laolaltă cu alți vârcolaci și luni pline. că măcar atunci pot să par interesantă, că nu dorm nopțile, nu anti-socială, că refuz să ies din casă🙂

Lasă un răspuns

