Albastru. Vineri.

ar trebui decretat ca toate zilele de vineri să aibă culoare de albastru senin.  oamenii ar zâmbi un strop mai decent cu gândul la o altă zi de aceeași culoare.

azi pielea mea s-a închis cu o nuanță. telefonul a tăcut. am mâncat chiar și cartofi prăjiţi, ca un fel de răsfăț aparte. dacă bei un frappe bun si închizi ochii, albastru senin te duce până în Grecia, ce dacă doar în gand.

azi am simțit că e vară și m-am bucurat de ea ca de o vata de zahăr roz. am râs, ne-am dat pe topogane, ne-am bătut cu apă, cu sentimentul unei vacanțe din cele de la școală .

poate de-aia a trecut timpul de parcă nici n-ar fi fost. l-am condensat într-o capsulă albastru deschis, să ne aducă aminte că zilele bune nu sunt neapărat cele cu zeci de planuri, ci doar cele în care te bucuri de prezent.

(n-am făcut ceva super-deosebit azi, doar o zi de concediu pentru mine si piscină. doar ca pentru mine a echivalat cu prima pauză de joacă de la alba-jazz încoace. si le mulțumesc fetelor ca s-au organizat si mai ales ca nu m-au lăsat să spun Nu. mai facem, da? )

ps: scris de pe telefon, că laptopul e confiscat de frate-miu. asta ca să îmi fie iertate greșelile de scris🙂

Weekend cu albastru va doresc. Chiar dacă acum plouă.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

