Zâmbetul din șifonier

sifonier

Imaginea șifonierului cu hainele de vară aranjate, rochiile colorate înșirate corespunzător, raftul cu haine de vacanță spunând încă povești de anul trecut. Asta m-a făcut să zâmbesc în dimineața asta.

Ieri a fost faptul că am reușit să alerg 20 de minute dimineața și vreo trei mișcări reușite mai pe seară la cățărat. Luni seară a fost grădina unde a avut loc audiția albumului ”Fericirea de luni”. Printre zile: un zâmbet pe care mi l-am imaginat la capătul unui mesaj scris cu sufletul, un telefon de la cineva cu care nu mai vorbisem de mult și care a sunat doar să vadă ”ce mai fac”, telepatia cu o bună prietenă, o carte mișto, o poveste imaginară pe care o tot cos și descos și în care personajele nu trăiesc neapărat în varianta fericiți-până-la-adânci-bătrâneți, dar măcar se bucură de Azi și le e bine așa, două nectarine bine coapte.

Cred în puterea lucrurilor mici. Cele de care te agăți întâmplător, pe care le pierzi prin buzunare, care evident nu sunt de găsit atunci când le cauți. Lucrurile pe care ți le strecoară cineva în geantă și pe care le descoperi cu plăcerea nebănuită a surprizei.

Cred și mai tare în puterea gesturilor și întâmplărilor mici. Nu mai cred de mult că starea-de-bine vine într-o secundă de fericire extremă care îți taie aerul (cu toate că secundele acestea sunt prețioase și bine de experimentat) ci din cumul de gesturi mici pe care ai răbdarea să le vezi. Doar că în ultima perioadă mă văd nevoită să fac inventarul mult mai des, de teamă să nu pierd lucrurile mici în fața unor stări prea mari (de oboseală, de frustrare, de anxietate, de…de…de). Azi le-am pus public, că dacă până și eu obosesc să le caut câteodată, îți dau o idee.

Chiar, tu pe unde ai găsit zâmbete în ultimele zile?

Un gând despre &8222;Zâmbetul din șifonier&8221;

  1. Eu am găsit multe zâmbete în nori în ultimele săptămâni. Sunt puşi pe glume acolo sus şi arată ba ca nişte căţei cu coada în vânt, ba ca nişte balauri🙂

Lasă un răspuns

