„Si cu cat vei iubi mai mult, cu atat durerea pe care o vei simti va fi si mai ascutita. Mecanica inimii tale va sari in aer.”

Din cand in cand, te lovesti de ele. Coincidentele acelea. In care nu crezi, dar care iti fac zilele mai zambitoare.

Ca atunci cand, in vacanta fiind, ai timp sa vezi ceea ce ti-a trecut pe langa ochi in zilele de dinainte. Cum ar fi asta.

Întâi de toate, nu atinge acele. În al doilea rând, stăpâneşte-ţi mânia. În al treilea rând, niciodată, nici în vecii vecilor, nu te îndrăgosti. Căci atunci, pentru totdeauna, acul care arată orele la ceasornicul inimii tale îţi va străpunge pielea, oasele ţi se vor sfărâma iar mecanica inimii tale se va strica iarăşi.

Ieri am vazut ca piesa o sa se joace la Bulandra, pe 30 aprilie. Au fost si repetitii cu public, au scris oamenii despre astea toate zilele trecute, dar nu le vazusem. Stiam doar ca eu visasem, cu cateva ore inainte sa zbor, ca o sa fie asa.

Am zambit larg de tot, la terasa cu soare din Aalborg si i-am multumit lui Chris Simion ca mi-a adus cea mai frumoasa coincidenta, cand eu sunt la sute de kilometri de casa, in una din cele zile cand iti vine sa scrii cele mai frumoase povesti in linistea unui loc cu case de pitici.

Biletele sunt aici.

Lasă un răspuns

