Niște idei pentru 2014

  • să îmi fac timp. pentru că timpul primit e același pentru toți, doar modul în care îl împărțim ține de fiecare. așa că vreau să îmi fac timp pentru mine și mai ales pentru oamenii din jurul meu, cei pe care i-am neglijat nepermis în ultima parte a anului trecut fără să o merite. timp de scris, de citit, de ascultat povești
  • să ascult mai mult. și, pe cât posibil, să vorbesc mai puțin.
  • să ajung în Danemarca, în primăvară, pe cât posibil  în prejma zilei mele de naștere
  • să ies din zona de confort mai des. primul pas o să fie în februarie, când – după trei ani de stat în garsoniera simpatică din Dristor – o să îmi pun viața în cutii și o să mă mut. nu, nu mi-am luat casă, ci doar schimb spațiul pe un apartament pe care îl voi împărți cu încă cineva
  • să pun bani deoparte și să mă plimb un pic mai mult.
  • să descopăr cel puțin un oraș nou în România. dacă se poate să fie Mediaș sau Timișoara.
  • să îmi cumpăr două cărți pe lună. pentru că timp de un an am citit preponderent de pe ebook reader și îmi e dor de senzația pe care o dau paginile întoarse ale cărților
  • să accept că lucrurile nu se întâmplă mereu așa cum vreau eu și să nu mă mai concentrez pe trecut, ci pe azi
  • să mă cațăr pe o stâncă
  • să mă bucur de ceea ce am și de ceea ce pot face. fără a mai cădea în capcana butoaielor de melancolie.
  • să învăț ceva nou. încă nu știu ce🙂
  • să zâmbesc dimineața, mai ales atunci când mi se pare că e extrem de complicat să fac asta.
  • și, așa cum mi-a urat cineva drag, să fac alegerile bune de fiecare dată🙂

Pentru unele din ele am deja un plan gândit și pus pe foaie. Pentru altele știu că o să-mi fac. Vor rămâne câteva pe care le voi pierde pe parcurs, pentru a le înlocui cu unele mai ancorate în concret. La final, sper doar să trag linia și să mă bucur de tot. Ceea ce vă doresc și vouă.

Apropo, voi ce idei aveți anul ăsta?

7 gânduri despre &8222;Niște idei pentru 2014&8221;

  1. Nu am ajuns prin Mediaș, dar dacă seamănă cu Sibiu trebuie să fie fain. Timișoara e foarte faină. Să știi că nu e o idee rea Piatra Neamț. M-a impresionat pentru un oraș mic. Foarte curat și imagini frumoase. Munte în spatele blocurilor😀

Lasă un răspuns

