Deci, ce facem de Revelion?

Fugim în lume. Ne vedem cu prietenii. Stăm acasă. Dormim. Mergem în Piață la un concert. Ne dăm pe pârtie. 

Răspunsuri aleatorii, de la un grup de oameni pe care i-am întrebat cum își vor petrece noaptea dintre ani. Eu aș face de toate și nimic. Cred că, în ciuda faptului că sunt o maniacă a organizării și a planurilor, în niciun an nu mi-am bătut prea tare capul cu ce ar putea să fie. Și de fiecare dată când mi se povestea de către alții că Revelionul lor a fost într-un fel sau altul, ridicam din umeri și nu înțelegeam. Mereu ajunsă într-un loc sau altul din lipsă de alte planuri și pentru că așa au fost conjuncturile, Revelioanele mele nu au fost nici spectaculoase, nici inedite, nici mereu în continuă schimbare. Iar amintirile legate de ele sunt mai degrabă legate de oamenii cu care le-am împărțit.

Ca să răspund provocării de pe Blogal Initiative mi-am săpat un pic prin memorie. Și mi-am adus aminte de acel an când nici măcar oamenii nu au mai fost în centrul atenției. Eram la cămin, lucram între Crăciun și Revelion, și exact pe 31 pe la prânz stăteam la povești cu Andreea (colega mea de cameră). Nu aveam niciun plan, niciun chef să mergem pe la cineva în vizită, dar în nici să stăm la povești în camera de cămin până la miezul nopții. Din vorbă în vorbă, am realizat că în noapte aceea Sibiul devenea Capitală Europeană.

Și cum Sibiul era încă de atunci unul din orașele de suflet, ne-am aruncat niște mâncare, niște ceai și niște haine groase în rucsaci și am plecat la gară. Am prins un tren cam la limită, am ajuns în oraș pe la 10 seara. Ne-am plimbat pe străzile din centrul orașului până au început concertele. Am dansat în jurul rucsacilor atunci când au cântat cei de la Phoenix, ne-am minunat atunci când artificiile păreau curgă din cer spre noi, ne-am urat La mulți ani cu oamenii de lângă noi și am râs mult. Nu a contat că era frig și noi eram obosite. Nici că trenul nu pleca decât spre dimineață înapoi. Ci doar că plecasem. Că visasem să ne începem anul altfel și am făcut asta fără planuri de luni de zile. A meritat. Dimineața ne-am petrecut-o la o ceainărie din Piața Mare, care rămăsese deschisă prin nu știu exact care minune. Urmele petrecerii din Piață dispăruseră deja spre dimineață, când noi am luat-o la pas spre gară.

Atunci am învățat că nu trebuie neapărat să-ți faci planuri pentru a avea o noapte altfel. Că uneori, atmosfera din jurul tău te poate purta spre zâmbete de care nu te credeai capabil. Că e bine să riști. Și mai ales că evenimentele memorabile sunt cele stau sub marca lui ”prima dată” și a experimentului.

Cred că tocmai de aceea mă văd anul acesta mergând la Sala Polivalentă, la Revelionul celor de la MeiRomania. Noutatea pentru mine ar veni sub cel puțin trei forme: în primul rând aș avea un plan înainte de cel încropit în grabă pe 31 decembrie🙂 Mai apoi, atunci când o petrecere stă sub prezentarea unor elemente-cheie precum dans, incitant și invitați mișto (Christopher Lawrence, DJ Wanda, DJ Miki Love și Snatt & Vix) te aștepți la unul din acele Revelioane pe care să le povestești mai departe. Nu în ultimul rând, pentru mine ar însemna un experiment de dorit pentru începutul de an. Nu am în niciun fel experiența petrecerilor cu DJ, dar știu (din surse sigure) că, atunci când cel care mixează este bun, nu ai cum să nu te simți bine. Și nici nu văd cum aș putea să ratez, mai ales că trecerea dintre ani se face sub degetele lui Christopher Lawrence, unul din oamenii care scriu istorie în domeniu și a mai și fost numit cel mai bun DJ de peste ocean.

Ar mai fi un detaliu minor. Spune vorba din bătrâni că așa cum îți începi anul, așa o să se rostogolească și restul celor 300 și mai bine de zile. Ori, mie îmi place de mor să fac lucruri noi, să descopăr, să mă bucur de moment. Dacă îmi petrec Revelionul la Polivalentă am toate premisele pentru un 2014 cu energie, voie bună, inedit și noutăți. Ceea ce sună binidităt cum ar spune o prietenă de-a mea🙂

Un gând despre &8222;Deci, ce facem de Revelion?&8221;

Lasă un răspuns

