Nu știu

(duminică seară. când să intru pe ușa blocului, am văzut o lună mare și plină-plină. se afla între doi nori, mi s-a arătat pentru doar câteva secunde, cât să o salut cu zâmbetul pe buze. am ajuns la timp pentru ultimele recitaluri de la Ziua de Mâine.  stau cu ochii în ecran și gândul aiurea. mi-a adus aminte cineva acum vreo două zile că uneori e bine să mai stai și cu picioarele înfipte în pământ. că asta te poate salva de la a te pierde între vise pentru care nu ești încă pregătit să lupți cu planuri concrete. chiar – sau poate mai ales – dacă sunt o groază de necunoscute în modurile tale de a acționa)

– să am răbdare

– să spun Mulțumesc și Te iubesc. Nici măcar acelor oameni care ar merita să audă asta mai mult decât să aștepte un exercițiu demonstrativ.

– să nu mă entuziasmez nelimitat pentru orice lucru mic și să nu mă pierd la primul obstacol

– să mă dăruiesc pe jumătate

– să cred, din principiu, că oamenii te pot înșela mult mai des decât să-ți fie la fel sinceri cum ești tu cu ei

– să nu mă implic în viețile oamenilor care îmi sunt dragi. chiar și atunci când îmi cer să nu o fac.

– să renunț

– să îmi gestionez timpul destul de bine pentru că (nu știu)

– să spun Nu

– să ascund ceea ce cred / simt / gândesc

– să fiu diplomată

– să trăiesc între tăceri

dar la finalul listei, știu că sunt dispusă să învăț măcar câte puțin din fiecare. cât să îmi fie mie bine. pentru că, vorba unui prieten, dacă mi-e mie bine o să le fie și celor de pe lângă mine la fel.

Un început de săptămână cu semne bune să aveți!

WP_20131026_041

4 gânduri despre &8222;Nu știu&8221;

Lasă un răspuns

