Oarecum

pauză.

mai am de citit o carte și un pic din cele cinci pe care mi-am propus să le termin până la finalul lunii. și de finalizat scrisorile-recenzie.

numai mâine nu e vineri și începe cursul de scris povești. Bine, numele cursului e The Future of Storytelling, are 8 saptamani și o să fie motivul pentru care veți citi și povești în engleză în bucătăria mea. De ce l-am ales? Pentru că simt îmi era dor să învăț ceva nou. și pentru că un căutător de povești trebuie să știe și cum să le așeze frumos în pagină.

tot vineri plec. și nu cred că îmi iau laptop-ul cu mine. cine vrea să mă găsească, știe unde și cum.

mă urmărește un gând: Life changes in the instant. The ordinary instant (Joan Didion, The Year of Magical Thinking). și atunci e bine să trăiești frumos, să zâmbești cât poți, să te bucuri de oameni pe rând, așa cum vin în viața ta. mă sperie schimbările din ce în ce mai tare, mai ales cele din mine. știu că rezultatul o să fie unul bun, prefer să stau în offline până încep să-l desenez. apropo  de gândul care mă urmărește, vreau să iau de la capăt cartea asta. și apoi o să vă scriu de ea. oricum, e bine să o citiți. dacă nu pentru experiența din ea, pentru frazele frumoase și cuvintele atent întinse pe hârtie. pe mine m-a fascinat. și nu m-a mai fascinat de mult o carte.

a fost o seară frumoasă. cu zâmbete. și cald în casă.

dacă nu mă vedeți pe aici, să știți că nu am renunțat. doar că din când în când, rafturile din bucătărie trebuie reașezate, praful șters și ceva special pus în cuptor.

să fiți frumoși, zic.

WP_20131020_010

3 gânduri despre &8222;Oarecum&8221;

  1. Si eu sunt pasionata de carti ca si tine. Am tot citit cartile scriitorilor renumiti, acum ma aflu in faza descoperirilor, citesc carti de autori prea putin cunoscuti. Cateva nu au meritat efortul de a le citi, insa una m-a coplesit, pur si simplu, Mireasma trandafirilor salbatici de Sorina Popescu.

    • Eu am tot avut descoperiri. La un moment dat, chiar imi propusesem ca in fiecare luna – pe langa recomandari de la prieteni, de prin bloguri etc – sa imi aleg o carte la intamplare si sa vad ce iese. Pana acum a mers bine🙂 Daca vrei sa vezi ce am citit si mi-a placut, te astept pe pagina de blog dedicata cartilor, poate mai gasesti surse de inspiratie

      • Multumesc, am sa ma inspir din lista ta, sper ca si tu sa citesti cartea de care iti vorbeam, chiar merita citita, te face sa patrunzi in ea, sa o respiri – miresme de trandafiri… cu toate astea, povestea nu este deloc dulceaga.

Lasă un răspuns

