Există un loc în deșert (poezie)

(dintr-un motiv pe care îmi e teamă să-l caut, mi-am adus aminte, acum câteva minute de versurile acestea. pe care mi le-a scris Cristina, într-o scrisoare acum mai mulți ani. pe vremea când scriam scrisori de drag și dor. uneori, îmi e dor să scriu scrisori. alteori, mi-aș opri timpul în loc. azi doar mi-aș dori să-mi găsesc cuvintele pe care mi le-a înghițit începutul de toamnă. să zâmbești și tu când citești, așa cum am făcut eu. o seară frumoasă și liniștită îți doresc, oricine și de oriunde te-ai găsi)

WP_20130904_010

Exista un loc in desert unde se spune ca iti poti derula viata inapoi pe un VCR prafuit

acelasi loc in care toate cuvintele rostite vreodata

se-ntorc si le poti auzi astfel din nou

unde se duc lucrurile care trec se-ntreaba oamenii in manuale

ma intreb si eu – dispar cu totul, sau raman cumva intr-un colt

intr-o cutiutita imposibil de deschis

se presupune ca timpul n-ar fi decat o superstitie a noastra

ca de fapt suntem cu totii simultani

mai exista supozitia ca locuim si-n alte lumi paralele

despartiti de o marja de secunde

daca ar fi asa atunci pot banui un univers in care abia te-am intalnit

unul in care tocmai ne indragostim unul in care facem pentru prima data dragoste

mi-as dori o masinuta interdimensionala cu care sa ajung intr-unul din aceste planuri

eu, cel care fara tine mananc merele numai pe jumatate

sunt gelos pe mine, cel ce te iubeste in toate celelalte lumi posibile.

(Silviu Nicolae)

Lasă un răspuns

