Azi și luni cu muzică

Azi.

De la 19. În Piața George Enescu. Alexandru Tomescu. Da, l-am mai ascultat (de vreo 3 ori chiar). Și nu, încă nu a început să-mi placă muzica la vioară în orice context și la orice oră. Doar că omul ăsta spune povești cu fiecare notă pe care o cântă. Iar diseară cântă pentru o cauză nobilă: restaurarea bisericii de lemn din Urși.  Concertul e în are liber, aveți o ocazia de a vă bucura de un om a cărui muncă și al cărui talent l-a făcut să fie unul dintre cei mai buni violoniști ai lumii, la momentul actual.

De pe la 20 și un pic. Merg la Gala Folk You, în Centrul Vechi. Pentru că mi-e dor de Alina și de domnul Nicu Alifantis. Alegeri personale, din fericire programul pentru azi și mâine e destul de plin pentru a putea alege orice doriți.

Luni.

 De la 20. În aceeași piață menționată mai sus. Trio Zamfirescu. Niște oameni pe care îmi doresc de multă-multă vreme să îi ascult cântând live. Cam de când i-am văzut prima dată la Românii au talent (și mi-am dat palme metaforice că avem așa oameni frumoși în jur și niciodată timp să-i descoperim) Un concert cu ritmuri de flamenco, jazz și clasic, având punct comun chitara clasică căreia cei trei îi dau o nouă interpretare. O să fie frumos, vă spun eu🙂

Și dacă fug destul de repede, poate ajung la măcar jumătate din concertul Cobzality, din Puzzle. Locul e nou deschis, din ce am văzut la colegul Make vin cu o adevărată ofertă culturală la pachet, ceea ce înseamnă că e posibil să ne împrietenim foarte tare. Despre Cobzality – i-am ascultat la Sibiu, în două contexte total diferite. Prima dată când au cântat în Piața Mare, iar eu și Raluca ne minunam că oamenii de pe scenă chiar sunt români, că povestea creată de ei poate capta atenția a sute de oameni, și când Ciuleandra a sunat atât de altfel încât am rămas fără cuvinte. A doua oară, a fost la Gală, în Sala Thalia, când un Colind interpretat de ieri a reușit să aștearnă în sală senzația de atemporalitate și dorința de a vedea dincolo de oamenii de pe scenă. Dacă scopul lor e să te facă să îți iubești rădăcinile muzicale, atunci eu cred că le iese. Și încă bine de tot. M-aș bucura să îi ascult iar.

Cam atât. Mâine plec la mama, așa că nu vă recomand nimic. Doar dragoste și voie bună🙂

Lasă un răspuns

