Vacanță (1)

Dragii mei, vă anunț că oficial am intrat în vacanță. Cam de acum 12 ore🙂 Acum stau cu bagajele la ușă, gata să plec. Prin țară, anul acesta. Și cum nu mai sunt copil, să am trei luni la dispoziție, am hotărât că voi avea două vacanțe. Una acum și una în septembrie. Îmi iau laptoapa cu mine, din obișnuință, mă îndoiesc că voi avea timp sau stare de spus povești. Pe de altă parte, am promis solemn să nu pun poze din oră în oră pe Facebook cu mare/munte/relaxare, în timp ce alții sunt în birouri. Așa că e posibil să ajungă aici. Una peste alta, dacă nu mă vedeți în următoarea perioadă, să nu vă speriați. Nu am dispărut, nu am renunțat la căutarea de povești, nu am fugit în lume. Cu toate că toate cele trei alternative mă tentează uneori. Îmi iau doar puțin timp să respir adânc și să mă bucur din nimic. Și, eventual, să dorm. Cam am nevoie.

Una peste alta, vacanța a început cu o noapte albă, cu oameni frumoși și întâlniri neașteptate. Iar eu, în ciuda insomniilor care îmi tot dau târcoale de vreo o lună și mai bine, mă simt mai plină de energie decât atunci. E bine, asta vroiam să vă spun.

Să aveți zile cu sufletul senin. Și să vă bucurați de vacanța precum un copil.

Așa arată fața de vacanță (mulțumesc, Lexu pentru poză🙂 )

1

Lasă un răspuns

