se întâmplă…vara

undeva, după 15 iulie încolo. o dată cu primele birouri unde cauți pe cineva și afli că e în concediu. cu nopțile în care aerul din bucurești devine irespirabil și praful se adună prin colțurile de casă de parcă și-ar propune să ți se așeze în curând pe sub piele. cam atunci mi se instalează confortabil în brațe starea de nu.

nu am somn. nu am chef. nu am poftă de mâncare. nu scriu. nu îmi fac planuri.

de parcă tot organismul meu ar mirosi în aer că e perioada de vacanță și se hotărăște, brusc și fără preaviz, să intre în ea înainte de concediul meu. ăla semnat și parafat. am impresia, aproape certă, că toate ideile bune mi se scurg de sub degete sau dispar în neant. nu deschid calculatorul cu zilele și când o fac aleg ideile până renunț la a mai face ceva cu ele. și îmi pare rău. se întâmplă lucruri frumoase pe lângă mine. și unele nu neapărat așa, dar pot fi subiect de discuție.

doar că mintea mea a plecat în vacanță. și e obositor să o tot conving să vină înapoi, când și eu visez la timp cu oameni faini în locuri asemenea în fiecare picătură de timp liber. partea bună e că nu am devenit anti-socială total, că ies din casă aproape zilnic doar în ideea de a nu sta fără scop între patru pereți. și că am citit în două săptămâni cât nu am făcut-o de la începutul anului. partea proastă e că devin apatică și nici mie, nici celor de pe lângă mine nu le pică bine.

între timp, la mine pe pat stau înșirate haine gata să sară în rucsac. în seara asta plec la PadinaFest. și sper să fie deajuns de bine pentru a îmi umple bateriile pentru încă o săptămână.

și mă întreb, ca să mă asigur că nu am numai eu o problemă existențială de asemenea dimensiune, dacă sunt singura persoană care pleacă în vacanță fără voie și căreia îi ea mult mai mult timp decât de obicei să se mobilizeze să facă ceva. orice.

ne vedem (de) luni🙂

2 gânduri despre &8222;se întâmplă…vara&8221;

Lasă un răspuns

