We singing…Comics

N-ați înțeles nimic, nu-i așa? Stați că vă explic imediat🙂 Se iau niște benzi desenate și se așează într-o casă simpatică. Se ia o trupă cu el și ea, dar fără atitudine de can-can și se transformă în afiș. La ceas de vineri seară se pun să cânte în RSS Pub. De pe la 8 așa.

comic hackComic Hack este o expoziție de benzi desenate aflate sub semnătura lui Ștefan Buturugă. Din același oraș ca și subsemnata, Butu (așa cum îi spunem noi) se declară pasionat de benzi desenate cam…de când se știe. A fost pasionat de manga, a trecut la comicsurile americane, încearcă să își contureze acum un stil propriu din combinarea celor două. A început de-a lungul timpului câteva serii de benzi desenate, a renunțat de cam tot atâtea ori pentru că (citez): nu poți trăi din așa ceva, măi băiete. Dar nu a lăsat niciodată desenul deoparte. Dovadă că pasiunile nu se pot omorî la comandă.

Expoziția nu a fost neapărat ideea lui, ci a unui grup de oameni care au vrut neapărat să îi vadă lucrările scoase din sertare. Poate pentru că sunt un fel de a privi dincolo de viața super-eroilor, așa cum sunt ei când sunt în timpul liberi. Supuși violențelor, pasiunilor și indecențelor aferente fiecărei vieți de (super)om.

Ce spune el despre propria expoziție: A trebuit să fiu convins să le expun, firea mea sfioasă înghiontindu-mă să le înlocuiesc cu ceva mai puțin agresiv…Toate lucrările sunt realizate cu un strop de umor și sarcasm, și nici una nu trebuie luată prea în serios. În definitv , sunt subiecte des întâlnite în viața de zi cu zi, sau la televizor, dar că eu am avut decența să le pun măști.

….

We singing colors sunt Roxana și Andrei. Și cel mai bine îi prezintă viața în care devin super-eroi. Adică cea muzicală. Mai jos, un exemplu. O piesă care îmi place de mult de tot, dar pe care nu am ascultat-o live. Pentru că printr-o aliniere ciudată de planete eram mereu plecată din oraș când aveau ei cântări. Iar prietena Leilana se tot ține de capul meu să mergem. Știu sigur că îmi vor da o stare de bine. Că altfel nu se poate.

….

Have a good day!  :)

Un gând despre &8222;We singing…Comics&8221;

Lasă un răspuns

