Nerăbdarea

Mă simt de parcă se apropie un eveniment din acela. Una din întâlnirile acelea cu tine și cu celălalt care îți schimbă structura gândurilor atât de adânc încât te simți brusc mai viu.

Am pe de o parte starea de agitație pe care o aveam înaintea taberelor cu exploratorii. Cele din care întotdeauna mă întorceam cu traista plină de povești. Poate pentru că mi-am dorit să se întâmple și am știut că anul acesta este în care voi avea acces la Dialog direct cu teatrul. Nu am știut că o voi face prin intermediul blogului, dar asta mă bucură. De ieri, privesc fotografiile de la FITS cu ochii mari, și-l înțeleg pe Victor care afirmă că Sibiul e cel mai frumos loc din România.

Am pe de altă parte starea unei revederi. Poate pentru că asociez Sibiul cu niște povești de prietenie frumoase, cu ore pierdute în tăcere, cu imagini ce mi-au rămas inevitabil lipite de suflet. Așa mă simțeam înainte să plec prima dată la Folk Alba și fiecare minut petrecut acolo mi-a arătat că orele de visare nu au fost pe degeaba. În plus de asta, unul dintre oamenii pe care îl asociez cu Sibiul (chiar dacă ne-am cunoscut în București și tot aici ne vedem cel mai des) o să fie prezent acolo. Va fi o poveste împărțită cu sens, știu asta.

Între timp, mașina spală cuminte blugi, tricouri și vreo două rochii. Iar azi mi-am achiziționat încălțări bune de bătut drumuri, indiferent de ploaie. Rămâne să găsesc pelerina de ploaie și să îmi recuperez troller-ul. Oricum, sunt atât de agitată că probabil voi face bagajele cu două ore înainte să plec.

Mă uit pe program. Se întâmplă zeci de lucruri într-un timp restrâns la ore și minute. Și cu toate acestea, nu vreau să-mi fac niciun plan. Vezi tu, plăcerea unei întâlniri e aceea de a îți oferi șansa de a descoperi. Încet și pe îndelete, chiar dacă nu apuci să prinzi totul dintr-o primă încercare. La urma urmei, de aceea poveștile cele mai frumoase se scriu în timp.

Am totuși avantajul de a îl putea urmări de departe, prin ochii Facebook-ului, a site-ului sau a oamenilor care scriu despre el. Cât să îmi intre pe sub piele mai bine, cât să îmi mai pună un strop de foc în nerăbdare.

Nu mai e mult până miercuri, nu?🙂

fits21013

Lasă un răspuns

