Scrisoare pentru un om la inceput de drum

(cu drag, pentru Amalia si premiera piesei Deseori neobservat)

Tu, copil drag, erai aseara in atat de multe locuri si in atat de multe ganduri, ca nu am apucat sa vorbim prea mult. Nici macar sa te incurajez corespunzator inainte nu am facut-o, si nici cele doua palme pe post de calmant pe care ti le-am promis nu ti le-am dat.

Aseara ai facut primul pas. Ai avut un curaj pe care il banuiam in energia ta, mereu surprinzatoare, dar care acum mi-a fost confirmat. Il pastrai mereu, il pasai de la o zi la alta, asteptand momentul acela magic cand va fi nevoie sa il pui in fata pentru un vis aparte.

E greu sa evaluezi un spectacol de teatru obiectiv, pentru ca intotdeauna exista termenul de comparatie. Vezi tu, e cam la fel cum e cu oamenii. Cu unii te legi de prima data (si uneori, pe viata), pe altii ajungi sa ii indragesti in timp, cu ceilalti nu te poti exprima in niciun fel. Singura diferenta e ca eu nu am fost la niciun spectacol care sa ma lase indiferenta, pe cand oamenii iti pot lasa si impresia asta. Cel mai greu e cu cei pe care ii descifrezi in permaneta. Necesita atentie si rabdare. La fel ca piesa care mi-ai pus-o in fata aseara.

Cristi si Istvan te-au ajutat in nebunia asta frumoasa. A fost momentul lor de cautare in care ne-au primit si pe noi, iar pasarea de ciment imi va ramane un refren care se va lega inevitabil de imaginea celor doi, intre trei becuri aprinse si un pick-up din care muzica nu poate acoperi zgomotul de la bucataria de sus. Au fost emotii. Si la ei, si la tine, si la noi. Cred ca daca le imbutelia cineva,se puteau darama muntii cu ea.

A fost un proiect de ambitie si e bine ca a fost asa. Ai incercat sa iti demonstrezi tie si celor de langa tine ca poti face asta. Ai reusit. Acum ramane sa cresti frumos, asa cum ai facut-o intotdeauna. Pentru ca aseara am vazut ca poti. Si stiu ca ai capacitatea de a invata in permanenta (si mai ales dorinta de a face asta) si puterea de a iti asuma greselile si a le intoarce in favoarea ta in viitor. Sa nu uiti niciun moment curajul de merge inainte, atat te rog.

Iar eu, ca o buna prietena ce sunt, sunt mandra pana peste doar si poate. Esti al doilea om din oamenii dragi sufletului meu care reuseste anul acesta sa aduca un vis la realitate. Si faptul ca sunteti voi imi aduce aminte ca atunci cand muncesti si crezi in ceea ce faci, lucrurile se intampla.

Despre piesa, veti putea citi in curand pe ForeverFolk.com

Lasă un răspuns

