Aceea dimineață. De vis.

Se întâmplă să mai și visezi cu ochii deschiși. Printre picături de timp mereu împărțite în mereu prea multe direcții. E bine că e așa, aproape că aș face din asta recomandare obligatorie pentru oamenii care sunt atât de prinși în realitatea lor imediată că-și uită zâmbetul imediat după ce l-au folosit cu interes.

Azi am visat la o dimineață leneșă. Din aia în care am storurile trase și lumina nu mi se înfige în retină prea devreme, și atunci când într-un final le ridic să mă bucur sincer de soare. Dimineață fără interneți, telefoane sau planuri, ci doar cu timp aparte, cu muzică bună pe fundal și cafea fiartă în ibric. Cu lecturi ușoare, ceva bun de mâncare pe care am timp să-l pregătesc pe îndelete și să-l mănânc la fel, nu cu ochii pe ceas. În casă lucrurile să fie la locul lor și să nu mă obsedeze praful de pe mobila prea închisă la culoare. O dimineață care să se întindă leneș până la prânz, când aș trage aer adânc în piept și mi-aș duce liniștea de moment la plimbare. Sau aș lăsa-o acolo, în timp ce eu mă transform în persoana agitată, care dă mult din mâini și crede sincer că timpul în care nu faci nimic e timp al tău risipit.

Și cu visul acesta în minte, mi-am adus aminte de alte dimineți leneșe, de munte sau plimbări fără sens la mal de mare, de seri cu povești rupte din alte vise. Uneori, nici măcar nu e nevoie să-ți trăiești visul pentru a îți aduce starea de bine, ci doar să ți-l imaginezi cuminte, cu ochii deschiși și mintea aiurea. Cândva, se va întâmpla și tu atunci ai uitat de mult că era un vis, va deveni pretext doar pentru alt moment cu tine. Moment de bine.

Să visați frumos!

Imaginea de mai jos poartă în ea o dimineață frumoasă, de mai anul trecut. Vă las pe voi să ghiciți unde e🙂

DSCN0517

Lasă un răspuns

