Pauza de luni

Orice săptămână care se respectă începe cu o pauză. Nu, nu mi-am luat concediu, deci pauza nu este totală. Dar…

– pauză muzicală. De când am primit programul de la Alba Jazz ascult tot felul de combinații care mai de care mai faine. La ceas de seară, când în cameră se face răcoare și pe stradă se liniștește zarva. Când îmi intră miros de liliac pe geam și pot visa în ritmuri amețitoare. Pentru azi, Richard Galliano, ca un fel de porție de energie pură. Despre festival vă scriu mai multe zilele acestea pe Forever Folk, despre mine și descoperirea jazzului, cândva, în viitorul apropiat pe blog.

– pauză de alergat. Și savurat o limonadă pe îndelete, la povești cu tiza. Plus cadou adus de peste mări și țări (la propriu). Ocazie cu care am descoperit un loc fain tare, unde se mănâncă bine de tot, la prețuri decente. Și am aflat că e un loc bun să merg cu Siameza pentru lasagna🙂

– pauză de gânduri. Fie ele de visare, fie atârnate în concret, le las să se așeze. Respir momente, le trăiesc, le trimit mai departe. Fără prea multe întrebări, fără așteptări. Sunt curioasă oare cât mă va ține.

– pauză de blog și interneți. De azi până pe 9 mai. Pentru că de vreo săptămână începând mă ustură ochii aproape în permanență, am decis să le dau timp de odihnă. Cum la muncă nu pot lucra fără calculator, afectat va fi blogul. Dacă ne vedem mai rar pe aici, să știți că nu am plecat în lume, cu bucătăria în spate. Doar până la colțul străzii, să văd ce se mai întâmplă dincolo de ecran. E un timp bun de strâns povești (9 mai nu e ales întâmplător, abia atunci am găsit loc pentru programare la nenea doctorul de ochi)

Între timp, nu uitați că săptămâna aceasta strâng lucrușoare pentru copiii de la Negoiești.

E bine, atât vroiam să vă zic!

Lasă un răspuns

