O casa pentru cinci – raspunsul lor / reactia voastra

Dragii mei, va multumesc in primul rand pentru mesajele primite. Pentru telefoanele pe care unii dintre voi le-au dat si mailurile cu informatii pe care le-am primit ulterior. Pentru fiecare share si pentru fiecare gand bun. In al doilea rand, pentru ca mi-ati demonstrat ca indiferenta nu este o boala ce a atins pe toata lumea si ca va pasa, dincolo de confortul lumii in care stam fiecare, de o mana de copii pe care nu i-ati cunoscut mai departe de acest blog.

Dupa presiuni depuse la Primarie, telefoane date atat de mine, cat si de mama, dupa plimbari de la un birou la altul (ca in orice birou de stat care se respecta), ieri am primit concluziile anchetei sociale. Copiii NU vor fi dusi intr-un centru de plasament. Printr-o brusca schimbare, bunicii din partea tatalui au hotarat sa-si asume ingrijirea lor (cu toate ca timp de trei saptamani nu s-au interesat foarte mult de viata lor). Nu stiu daca vor sta cu ei in casa (ma indoiesc, stiu ca au propria gospodarie si alti cativa nepoti pe cap) si nici ce i-a determinat sa ia aceasta decizie (as banui undeva ca e vorba de Alexandru, fratele mai mare care s-a tot zbatut sa ramana impreuna).

Secretara Primariei mi-a spus ca i-a gasit pe copii ingrijiti, aranjati si locuind intr-o casa curata. Ceea ce nu s-a gandit si nu a stiut este ca ei au stiut dinainte ca vor veni la ei si s-au pregatit special. Si ca li s-a oferit un ajutor de urgenta (de 2000 de lei), din care se vor plati restantele la apa.

Adresa oficiala a Primariei Brazi o gasiti aici: Ancheta sociala copii Soare

Daca o sa cititi cu atentie, o sa vedeti ca acolo scrie ca acesti copii au nevoie in continuare de ajutor. Material, caci de ganduri bune sunt sigura ca au parte. In principal pentru a isi continua studiile. Dat fiind ca saptamana viitoare este Pastele Ortodox si ca stiu ca si-ar dori sa se bucure de el (Alexandru, baiatul mai mare, s-a dus si i-a spus unei vecine, foarte suparat, ca  ii pare rau ca nu are si el cum sa varuiasca bucataria, ca e plina de pete dupa iarna), ma gandeam sa le duc cate ceva atunci (ca oricum voi merge la bunici).

Cate ceva inseamna hainute / rechizite / obiecte pe igiena / carti sau jucarii.

Eu voi fi toata saptamana in Bucuresti si daca imi lasati un mesaj pe pagina de FB (Oana Duma), imi dati un mail (oana.sunt.eu<at>gmail<dot>com) sau un telefon (0724512380) putem face cumva sa ne intalnim si sa mi le dati.  Sau va pot comunica o adresa unde sa le expediati.

Si va voi face cadou imediat dupa Paste, niste poze cu imagini ale unor copii care zambesc.

Copiii sunt 3 baieti (17 ani, 11 ani, 5 ani) si doua fete (10 ani si 2 ani si jumatate).

Si daca aveti nevoie si de alte informatii, nu ezitati sa ma contactati.

 

 

Lasă un răspuns

