On Air Music Awards – 15 minute de covor roșu

Mi se pare faină ideea galei acesteia. Mi se mare și mai fain că are și folk-ul categoria lui acolo. Nominalizările pe categorii le puteți vedea aici. Sunt mândră că Alina a fost invitată să cânte.

Și am zis că nu ar fi rău să urmăresc ce se întâmplă, mai ales că am ajuns la o oră decentă acasă. Am prins partea aceea minunată când lumea se plimbă pe covorul roșu. Și nu pot să înțeleg: de ce trei sferturi din rochii sunt lungi, decoltate până peste poate și crăpate pe un picior până la limita (indecenței), de ce alb-negru-argintiu peste tot (știu că sunt cele mai ușor de purtat culori când vorbim de eleganță, dar chiar cred că se pot găsi și mici accente de culoare), de ce să porți o bluză decoltată atunci când ești plată ca o scândură și asta nu face nimic altceva decât să accentueze ceea ce (nu) ai, de ce te încăpățânezi să porți tocuri cui de 25 de cm atunci când nu poți să le porți cu stil și arăți ca o barză, și de ce ai combina pene cu un material care seamănă cu un fel de perdea? Și mă depășește încăpățânarea de a purta ochelari de soare de culoare negru tuci la ora 8 seara.

Am văzut câteva ținute care mi-au plăcut, am văzut femei care își purtau ținuta cu o eleganță desăvârșită și bărbați pe care costumele s-au așezat brici. Mă bucură faptul că majoritatea tipelor care și-au prezentat ținutele au promovat designeri români și nu cumpărături din shop-uri de lux din Milano.

Sunt sigură că sunt extrem de subiectivă când vorbesc despre lucruri de genul acesta, mai ales că cel mai bine mă simt în blugi și tricouri colorate. Dar îmi place să privesc lucruri frumoase și mă aștept la acest lucru de la un eveniment de genul acesta. Nu vreau originalitate cu orice preț, ci oameni care știu să își poarte hainele cu același stil cu care știu să cânte, să compună, să conducă afaceri de succes. Femei care să nu arate împăiate în hainele lor (de la orice firmă ar fi ele) și nici să pară de parcă s-ar fi costumat într-un ceva ce nu are nicio legătură cu ele.

(probabil mâine voi reveni cu imagini legate de ce mi-a plăcut și ce nu mi-a plăcut, la ora acesta încă se fac poze pentru colegii din presă – așa cum spune Wanda🙂 )

Până atunci, o să ascult în fundal ce se întâmplă. Și o să citesc la Vlad live-bloggingul 🙂

Lasă un răspuns

