Moment muzical. Pătrat perfect.

Am închis ochii și m-am transpus în imaginea mea de acum patru ani. Aveam atunci inima ruptă pe din două, între o dragostea ce mă înșelase sub toate formele posibile și un eu în care îmi era frică să mă definesc. Concertul în care Luna Pătrată a acaparat Bucureștiul a avut gust un pic sărat, de lacrimă. Și iubirile profețite atunci păreau o lume ciudată și departe.

Apoi m-am trezit în Azi. Mi-am mai julit inima între timp și am peticit-o mereu cu bucăți de vise colorate. Am învățat că fericirea se gustă pentru momentul ei aparte, nu pentru garanției eternității. Și încă mai cred în Iubire, cu toate formele ei ciudate pe care le prinde câteodată. Și cele pătrate și cele ale sirenelor-amante. Închid ochii și concertul Alinei e prilej de sinceritate pură. A celei de pe scenă. A ta, ca spectator. Iar poveștile ei sunt poveștile tale, măcar pe jumătate. Chiar dacă uneori nu ai recunoaște asta.

Aseară s-au împlinit patru ani de Lună Pătrată. O poveste în care sigur ai visat și tu, măcar o dată, dacă ai ascultat-o pe Alina Manole. Dacă nu, îți recomand să o faci. O să te simți de parcă un doctor de inimi ți-a desfăcut viața și ți-a cântat-o. Uneori o să te doară. Dar, de cele mai multe ori, o să te facă să respiri egal și să zâmbești.

După patru ani, artistul Alina Manole a crescut. Omul și-a păstrat emoția din fața spectatorilor și sinceritatea transmisă prin cântec. Iar eu, intersecție întâmplătoare prin muzicile ei, mă găsesc mereu în fața unei oglinzi în care îmi desenez propriile povești și iubiri imperfecte. Și cu fiecare an, imaginea e mereu alta, la fel cum sunt eu și cum îmi sunt iubirile, în perpetuă căutare.

La multe Luni Pătrate, dragă Alina!

Vă las o piesă de primăvară, că poate așa o simțim mai bine. Că soare tot nu e.

Despre concertul aniversar desfășurat aseară, la Teatrul Excelsior, veți putea citi zilele următoare o recenzie pe ForeverFolk.

Lasă un răspuns

