SuperBlog de primăvară

Inițial am zis că nu. Nu am timp și, cel mai probabil,€“ nici inspirația necesară. Apoi am zis că pentru a veni inspirația e uneori nevoie de un motiv. Și dragul de a scrie despre lucruri simpatice, motivat de posibilitatea de a și câștiga unele dintre ele, e o experiență necesară atunci când ai impresia că nu poți lega povești. Nu în ultimul rând, îmi plac provocările mai mult decât impasurile. Așa că mă înscriu  la Super Blog 2013.

Să îmi fie începutul de primăvară înconjurat de gânduri bune și povești senine. Iar dacă trag cu ochiul printre sponsorii competiției și văd prezențe precum Farmec, Jolidon, Paralela45 sau Editura Nemira, îmi dau seama că e un concurs dedicat€“ în mare parte  doamnelor și domnițelor, și în bucătăria personală e loc destul pentru momente feminine și drag pentru produse adiacente. Și o să fiu sinceră până la capăt să spun că nu mi-ar displăcea să câștig, dacă va fi să mă ridic la standardele provocării. Dar am ales să mă înscriu tocmai pentru că simt nevoia unui impuls și a exercițiului de scris oarecum impus (în sensul în care pentru concurs se vor da teme de scris, nu că mi-ar ține cineva cuțitul la gât, doar-doar oi scrie și eu trei rânduri).

Până pe 31 martie o să răspund la – sper eu -€“ cât mai multe provocări și vă poftesc și pe voi să procedați la fel. Aveți pe site regulamentul și formularul de înscriere, plus cam toate detaliile de care ați putea avea nevoie.

 Spor la scris și zile senine vă doresc!

Un gând despre &8222;SuperBlog de primăvară&8221;

Lasă un răspuns

