Random

* pun pariu că dacă legile lui Murphy s-ar fi scris în zilele noastre, una dintre cele mai des invocate ar fi fost următoarea: în termen de maxim o lună după expirarea garanției unui obiect, acesta va trebui dus în service. 

* nu-ți realizezi dependența de calculator decât atunci când ești pus în situația de a trăi fără el. De miercuri până azi mi-au trecut prin cap mai multe idei, am vrut să scriu vreo 10 mailuri și mi-a fost un dor teribil de tradiția cafea + reader. Acum e înapoi, la locul său de pe birou, și eu mă pregătesc să plec de-acasă.

* Papesa Ioana e o carte care te prinde în filele ei cu o poveste atât de bine scrisă că abia aștepți să vezi următorul capitol. Asta în condițiile în care știam povestea din film sau documentare. Voi reveni curând cu recenzia.

* anul acesta îmi plac mai mult freziile decât lalelele. Chiar dacă cele din urmă rămân preferatele mele.

* încep să curgă zilele de naștere ale unor oameni dragi. motiv de plimbări lungi prin oraș, în căutarea unor cadouri perfecte.

* am făcut 10 perechi de cercei și 10 brățări. le-am vândut pe toate. mai am o listă în așteptare.

* mi-am făcut program de plecări pe următoarele două week-end-uri. semn clar că a venit primăvara.

* am colorat. Foarte colorat. Aproape prea colorat, dar asta e doar vina mea și a dimineților agitate când nu gândesc tocmai logic combinațiile. Cu toate acestea, e al meu și mă reprezintă. Mulțam fain, Foto Union . De invitație și ocazia de a sta la povești cu fetele care au mai fost pe acolo. Concluzia serii a fost că anul viitor musai învăț să schiez. Narcisa și Ruxi știu de ce 🙂

Cam atât. Să ne citim sănătoși și zâmbitori, zic 🙂

oana dumaweb

 

Lasă un răspuns

