Terapie. Anti-stres.

Mă scuzați că dau (mai) rar pe la voi. Sunt în așteptarea primăverii, și o perioadă destul de aglomerată profesional-personal, combinată cu un cer prea gri pentru gusturile și nervii personali s-au concretizat cu nevoia de a mă retrage spre lucruri concrete. Cărți faine (apropo, azi au ajuns la mine cărțile pentru vALLuntar, deci sigur voi avea de citit 🙂 ). Și cercei. Sau brățări. Jucării vesele, din pandantive simpatice sau mărgele colorate. Mi-era dor să bricolez, iar în cele 2-3 ore pe care le investesc în asta toate grijile zboară printre macii atent lipiți de pereții mei albi. Totul se concentreză în lucrurile mici și frumoase pe care le pot crea. Nu sunt opere de artă sau bijuterii prețioase. Dar sunt lucruri mici făcute cu drag.

O să le fac câteva poze zilele astea (nu am aparat / timp / cunoștințe pentru fotografii serioase), doar așa…să vă faceți o idee. Deja am câteva comenzi, ceea ce însemnă că și alți oameni de bucură de ceea ce fac. Ceea ce e bine, la urma urmei. Stresul meu se transformă în concentrare, jucăriile se transformă în zâmbete.

Nu am uitat de blog și nici nu mai vreau să-l închid, ca altădată. Simt doar că în momentul ăsta pagina albă și literele nu mă mai rup de lume, ci mi-o pun într-un concret nu foarte roz. Sau verde.

Așa că sunt în plină terapie. De așteptare a primăverii și eliminare a stresului. Ceea ce vă doresc să încercați din când în când! 🙂

DSCN2012

Lasă un răspuns

