Al(l)tfel

Îmi plac oamenii curajoși. Cei care își pun în cap o idee și o învârt pe toate părțile și-n toate direcțiile, până ajunge să  crească exact așa cum și-au imaginat. Îmi plac oamenii puțin nebuni. Cei care sunt capabili să treacă peste invidiile din jur și gurile rele și să își urmărescă visul. Spunea Make la propria-i lansare (și e scris și pe coperta albumului) că le mulțumește, printre altele, celor care nu au crezut niciun moment în ceea ce face el. Pentru că i-au dat un motiv în plus să meargă înainte. Îmi plac oamenii care cred în lucrurile simple. Plăcerea de a lectura și de a te îngropa în pagini cu povești. Frumosul unui te iubesc. Un gând bun într-o zi ploioasă. Îmi plac oamenii care știu să surprindă. Poate și pentru că îmi plac surprizele bine gândite. Fața mea, atunci când sunt receptor. Fața celuilalt, atunci când sunt partea care oferă. Îmi plac oamenii care cred în cei de lângă ei și în ajutorul pe care îl pot oferi.

Cred că în Editura All există cel puțin un membru al fiecărei categorii de mai sus. Motivele le găsiți mai jos.

(1) Mi-am petrecut seara de 14 februarie în AFI, alături de ei și de niște prietene de suflet. Evident, m-am întâlnit – aproape din întâmplare – cu alți câțiva oameni faini. Am făcut cadou o carte. A ieșit filmulețul de mai jos, pe care vă rog să-l vizionați. Nu știu dacă am reușit să recităm cu vocea de Național, așa cum ne-a încurajat Mario, la repetiția anterioară. Nu știu câți oameni au ciulit urechile să audă ce spunem. Știu doar că am văzut oameni zâmbind. Aceeași oameni care s-au bucurat atunci când le-am oferit o carte. Și mai știu că Te Iubesc nu e niciodată spus în gol. A fost frumos și cred că energia bună de acolo e o amintire de păstrat pentru zilele când am impresia că totul e prea complicat.

(2) vALLuntar – ediția a 2-a. Un mod frumos prin care cei de la All își iau angajamentul de a planta copăcei. Bloggerii fac o recenzie a unei cărți publicate de editură și pentru 15 comentarii strânse de aceea recenzie se plantează copacul. La ultima numărătoare, eram 200, acum cred că suntem ceva mai mulți. Anul trecut am aflat de campania de la Loredana. Anul acesta m-am înscris pe ultima sută de metri. Pentru că. Să nu ziceți că nu ați știut din timp – când o să public recenziile. Vă aștept cu drag comentariile, pentru a planta cât mai mulți copaci. Anul trecut am citit o carte, anul acesta mă încumet la două. Dacă stau mai mult offline, să știți că scopul e unul nobil, da? 🙂

Ca un fun-fact, săptămâna trecută marți am fost la repetiția pentru flash-mob. Miercuri, când am ajuns la birou, ghiciți ce editură avea stand frumos aranjat la recepția clădirii? Tot ei. Concluzia e că a fost o săptămână al(l)tfel și nu a fost rău de loc. Ceea ce vă doresc și vouă.

2 gânduri despre &8222;Al(l)tfel&8221;

Lasă un răspuns

