Gesturi fără motiv

Avem Crăciun. Și Paște. Și ziua Mamei. Și ziua Copilului. Și Sf. Valentin. Și ieri a fost Ziua Mondială a lui Mulțumesc. Știu asta pentru că am văzut zeci de mesaje pe Facebook care atenționau asupra acestui lucru. Și din clipă în clipă mă aștept să apară Ziua Prietenului cel Mai Bun. Sau ziua Zâmbitului. Oare încă nu s-a gândit nimeni la ziua Iartă-mă, că poate avem nevoie de o zi specială și pentru așa ceva.

Dragii mei, eu fac cadouri atunci când le găsesc și simt. Și poate să fie mijlocul lui august și niciun motiv special. Pe mine m-a învățat mama că e bine să spui ce simți atunci când simți că vrei să o faci. Și nu ai nevoie de inimioare roz și trandafiri albi pentru a face asta. De la bunicul meu am învățat că e bine să mulțumești Cerului în fiecare zi. Fie și pentru simplul motiv că te-ai trezit în aceea dimineață. Și din propria experiență știu că e bine să mulțumești fiecărui om care este lângă tine într-un fel sau altul. Cu un cuvânt, un gest sau o îmbrățișare.  Nu ai nevoie de motive pentru a zâmbi și pentru a te bucura de lucruri mai mici sau mai mari.

Nu spun că nu e bine că avem zile care ne aduc aminte de toate aceste lucruri. Și eu mă bucur de ele ca fiecare dintre voi (inclusiv de ziua Copilului). Dar hai să nu mai așteptăm ziua x sau z pentru a spune Te iubesc, Mulțumesc și Iartă-mă. Pentru că nu poți fi niciodată sigur dacă oamenii cărora vrei să le spui aceste lucruri vor mai fi acolo atunci.

Vă doresc să fiți frumoși fără motiv, în fiecare zi!

4 gânduri despre &8222;Gesturi fără motiv&8221;

Lasă un răspuns

