umbre

umbrele mele sunt bucăți împachetate din după-amiezi liniștite de duminică. ele cântă jazz așa cum eu nici măcar nu pot fredona colorat. sunt amintiri fugare ale unor mesaje ce aduc zâmbet în dimineți gri și cine de taină cu o prietenă a cărei îmbrățișare are valoarea a sute de vizite la psiholog. rămășițe ciudate dintr-o casă decorată cândva, într-un viitor trecut deja, pentru a primi oameni și îngeri. sunt transparente și nu au gust amar, ci doar însemne ciudate pe un perete pe care lumina de amiază se răsfrânge mereu altfel, în funcție de cum se plimbă mobila prin casă. sunt săruturi virtuale ce au gust de ciocolată cu mentă, și își trag seva din culori puternice.

umbrele mele se definesc doar puse lângă ceea ce le-a dat formă. de aceea nu-mi sunt nici triste, nici fragile. sunt doar eu.

Fotografie0586Fotografie0587

2 gânduri despre &8222;umbre&8221;

Lasă un răspuns

