Leac

Sunt răcită de câteva zile, motiv destul de bun să mă închid în casă, să zac în pat și îmi simt fiecare fibră din corp de parcă a fost luată și întinsă la maxim. Cu toate acestea, am o stare ciudată de bine, căci îmi e casa curată, bradul așezat în partea stângă a camerei îmi trimite luciri în ton auriu-argintiu, covorul roșu la care visez de mult s-a așezat confortabil în mijlocul casei. Se ard lumânări parfumate, combinațiile pe care le poți face cu zece cutii de ceai sunt nenumărate, iar mierea cu scorțișoară le îndulcește atât cât trebuie. Supa de pui se consumă în pat, în timp ce pe ecranul televizorului curg imaginile unor filme cu moși, cadouri și familii zâmbitoare. La urma urmei, leacul de răceală e statul în casă, atunci când e cald și poți să te bucuri de liniștea din tine și din jur. Măcar pentru două zile.

Vă las cu imaginile care îmi bucură zilele astea. Casa aranjată frumos, gata să-l primească pe Moș Crăciun. Chiar dacă atunci voi fi plecată la mama 🙂

DSC09365

DSC09366

DSC09368

DSC09371

Între timp a început să și ningă.

Lasă un răspuns

