Moment muzical. Zen by Zan.

Am fost în seara asta o fugă (credeam eu) la Tete-a-tete, pentru ca bebele Ramonei să aibă primul lui portret de familie la cele câteva luni de stat în burtica mamei sale. Am băut un ceai, să ne încălzim, am povestit puțin, mi-am luat fotografiile cu mama, și ne cam pregăteam să plecăm. Doar că Ruxi ne-a convins să stăm puțin, cât măcar să auzim o piesă de-a Luizei Zan. Am stat până la final.

Nu vă povestesc despre concert, e o experiență care se trăiește. E muzică și stare care îți intră în piele și nu mai iese. E imposibil să stai pur și simplu, pentru că toată energia curge dinspre scenă spre tine și îți mișcă corpul și mintea într-un mod pe care nu ți-l poți refuza. Luiza are o voce minunată, cu care știe să se joace, chiar dacă în aparență e atât de firavă că te întrebi de unde are puterea de a cânta așa cum o face. Are nebunia unei trăiri atât de intense că te coboară spre un tine adânc îngropat sau îți dezvăluie puteri pe care le credeai ascunse. M-a fermecat iremediabil, fie și pentru că e unul din puținii artiști care te poate trece de la zâmbet la melancolie fără a melo-dramatiza niciun moment, ci firesc și formidabil de frumos. Muzica ei e poveste de pus la inimă, ca aceea în care te-ai îndrăgostit brusc și fără de regret.

Ca de obicei, atunci când sunt încântată peste doar și poate de un eveniment, nu-mi mai găsesc cuvintele. Vă doresc doar să ajungeți să o ascultați și să vă bucurați. Merită!

Vă las cu o piesă care m-a obsedat acum vreo săptămână. Atunci când nici nu visam să o ascult live atât de repede.

Lasă un răspuns

