Portret de familie 2012

De pe 6 decembrie, până pe 12. La Tete-a-tete, în Herăstrău, la ceas de seară. Cu decor roșu-roșu și canapea comodă tare. Amintiri prețioase pe care să le împărțiți cu drag. Sau cu cei dragi. Anul trecut am fost cu familia de suflet de București (adică singurii oameni care au reușit să mă suporte aproape la fel de mult ca și mama, și le mulțumesc 🙂 ). Aseară m-a luat pe sus vecina Narcisa și am mers în familie de tfb2 la poze. Sper să ajung și cu mama anul acesta, nu de alta…dar am constatat că nu am nicio imagine de-a noastră surprinsă frumos. Și cu nevasta, că tot s-a mutat în București 🙂

O campanie simpatică, pusă la cale de Foto Union.  Cam atât am avut să vă spun. Și mai mișto e că familia e una de care vreți voi să fie. Că e soțul/ soția/ amantul/ prietena cea mai bună sau pisica, ideea e de a avea o carte poștală cu amintiri frumoase la pachet. Dacă aveți nevoie de dovezi, aseară a fost precampanie cu bloggeri și puteți vedea imaginile aici.

portret1

Lasă un răspuns

