Înainte de Ziua de Mâine

Mâine începe Festivalul de Folk de la Alba Iulia. O parte din echipa ForeverFolk deja e pe drum. Eu plec mâine seară. Un nou drum lung cu trenul, noroc că nu-s singură. Sunt bagaje de făcut, mai am ceva chestii de pus la punct, dar am starea de fericire pe care ți-o dă o plecare așteptată încă de un an. M-am îndrăgostit de Alba Iulia iremediabil anul trecut, când organizarea, oamenii, concertele și atmosfera din oraș mi-au adus aminte de dragul de folk, de a scrie, de a te bucura de lucruri mici.

Ziua de Mâine a fost pentru mine un punct frumos de cotitură. Înainte de plecare sunt ca un copil ce așteaptă să descopere din nou lucruri frumoase, recitaluri care să mă facă să visez și întâlniri cu sens și poveste.

Dacă sunteți curioși să auziți, aveți parte de transmise live, pe site-ul evenimentului. Oricum ar fi, urmăriți-ne îndeaproape. Avem și bloggeri invitați, și recitaluri faine și concurs.

Între noi fie vorba, abia aștept să-l (re)văd pe domnul Andrieș în concert. Și să vizitez Cetatea din Alba.

Înainte de Ziua de Mâine e încă azi și e bine 🙂

Pe aici revin de luni încolo, cred.

Lasă un răspuns

