Azi

Sunt oameni a căror simplă strângere de mână te poate face să crezi în tine. Sunt zâmbete a căror căldură te poate purta departe de orice gând rău, măcar pentru câteva clipe. Sunt emoții care se calmează cu o strâmbătură în spatele camerei și un hohot serios de râs. Sunt seri când poți purta fără probleme un tricou plin de noi peste rochia ta elegantă din dantelă. Și să-l porți cu mândria cu care purtai coronițe la școală. Sunt friguri domolite de ceai bun și aromat. Și fericiri mici și prețioase ce capătă formă de cheesecake minune.

Am fost întrebată de un nene cu o cameră în mână care a fost cea mai frumoasă experiență din tabără. M-am blocat, nu pentru că nu aveam ce să spun. Ci pentru că am simțit că mi-e imposibil și că ar fi nedrept să aleg. Îmi pare rău doar că nu am spus că, dincolo de peisaje, povești cu daci și culori fabuloase, am cunoscut oameni cu care îmi va fi drag să beau o cafea din când în când. De dragul poveștii și de dragul lor.

Mulțumesc pentru toate stările astea. Și ne citim la o cafea, curând 🙂

Lasă un răspuns

