Moment muzical. Din tabără.

De-a lungul timpului mi s-a dovedit că fiecare călătorie e bună pentru a descoperi ceva mai mult decât noi locuri. Dacă ai ochii larg deschiși și sufletul destul de curajos pentru a pune deoparte fiecare nouă informație care te face să crezi în mai bine. Trupa de mai jos am descoperit-o acum ceva vreme, recomandată de cineva (nu mai știu cine, așa că nu-i pot mulțumi 🙂 ). Dar cum la mine viața de ascultător funcționează pe modelul: săptămâna asta am starea de ascultat formația/ interpretul x – unde x variază în funcție de temperatură, chef și/sau stare a momentului respectiv, a rămas undeva așa…pe lista de chestii simpatice, de ascultat cândva.

Pentru propagarea până la altitudinea-minune de 1111m a minunatei piese de azi se face vinovat Cristi. Cum-necum, am ajuns să o fredonăm prin diverse colțuri de Apuseni.  Cum în mintea mea muzicile sunt indisolubil legate de imagini și oameni, piesa asta m-a dus cu gândul spre culori puternice, mers desculță prin iarbă umedă de rouă și dansat în ploaie. M-am trezit cu ea câteva zilele astea, ba chiar – într-o zi când cu stare euforică în ciuda dimineții friguroase – m-am trezit cântând pe drumul spre birou 🙂

Vă doresc un weekend ca o nebunie frumoasă și fără de regrete!

Go easy on me.

Put a wetsuit on. Come on, come on.
Grow your hair out long. Come on, come on.
Put a t-shirt on. Do me wrong, do me wrong, do me wrong.

Lasă un răspuns

