TFB2* – prefața

Gara de Nord, la ceas de seară. Cu vreo oră înaintea plecării trenului. Ne strângem frumos, se împart aparate, se face cunoștință. La o oră după ora de plecare a trenului eram tot în gară. Ajungem, cu ochii puțin picați de oboseală în cușete. Mai râdem, mai facem cunoștință (suntem aproape 20, sunt multe nume pentru capul meu mic :)), ne jucăm cu aparatele Sony primite. Somn de voie.

Cluj. Joi dimineață. Am mulțumit aproape celor două ore de întârziere, pentru că au însemnat vreo două ore în plus de somn. O vreme puțin mohorâtă, e prima dată când văd Clujul așa. Nu-i bai, a fost frumos. Cafea bună-bună. Plimbare pentru poze. Amintiri cu duiumul. Între trei zâmbete și șapte amintiri, am cam uitat să fotografiez. Dar tot a ieșit ceva, pentru un proaspăt descoperitor al tainelor din spatele imaginilor. V-aș arăta, dar mi se închid și ochii, și laptopul în curând.

Pe la amiază, drumul spre cei 1111m, unde suntem cazați. O bucată de Paradis în care culorile zâmbesc la fiecare colț. Prima reacție – Acum, că ne-am dat jos din autocar și vedem tot ce e aici, putem să zâmbim și să nu mai spunem nimic. Și știți cât e de greu să mi se închidă gura, la propriu? Vă spun eu, foarte greu 🙂

Alți oameni, de data asta povestitori. De la programul de vizionat film am ajuns la program de povești despre plante și vopsele naturale. A fost mai bine așa, ne-am încălzit cu ceai, s-au făcut planuri. Am analizat imagini. Învățăm, și e un lucru plăcut. Nu numai despre foto, și asta e cu atât mai bine.

Cred că o să-mi fie greu să scriu despre tabăra asta, cu toate paradoxurile ei cu tot, ca de fiecare dată când trebuie să descrii fericirea în cuvinte puține.

Spun doar va urma…

*TFB2 = tabăra de fotografie pentru bloggeri, locul de unde vă scriu povești diverse zilele astea. Eveniment organizat de Foto Union și susținut de Dacia Plant

Lasă un răspuns

