Încă un pas înainte pentru juniorii de la înot – Petrolul Ploiești

Despre clubul de înot Petrolul Ploiești v-am scris constant în ultimii ani. Îi susțin și i-am văzut crescând sub ochii mei, de la primul concurs intermunicipal la Pitești. Aveau nouă ani pe atunci. Alături de frate-miu i-am văzut văzut trecând dinspre copilărie spre primii pași în adolescență. Nu o să uit primul național de la Bacău, când era un frig teribil și stăteam cu foehnul în părul lung al fetelor pentru a-l usca.

Au venit primele medalii, primii pași spre succes. Și chiar dacă frate-miu rămâne legătura cu acest club, mă bucur de fiecare succes al fiecăruia dintre ei. Sunt copiii noștri la urma-urmei. Ai celor care i-am susținut, le-am spus poveștile, am țipat la competiții pentru încurajare.

Emilia a avut rezultate bune în toți acești ani. Cu medalii peste medalii adunate. La finele lui noiembrie pleacă la primul ei concurs peste hotare – la concursul țărilor central-europene din Slovenia, în cadrul lotului de juniori ce reprezintă România. E printre cei mai mici concurenți din lot și toți îi ținem pumnii. Va participa la 800 m liber și într-o ștafetă. Și imediat după concursul ei, băieții pleacă la național la Bacău. Așa că…se anunță un final de toamnă cu povești pline de apă și zâmbete.

 Felicitări ei, felicitări Ioanei – cea care are un munte de răbdare și energie pentru a îi antrena. Nu sunt nici cei mai cuminți, nici cei mai înțelegători, nici cei mai motivați copii. Dar sunt niște copii care au alături o mână care îi îndrumă firesc pe un drum de care din ce în ce mai mulți fug. Sportul de performață nu e lucru ușor, din niciun punct de vedere, mai ales în România. Dar uitându-mă la acești 6 copii parcă lumea poate fi privită prin alți ochelari. Cei cu lentile optimiste.

Lasă un răspuns

