Lumea mea e (uneori) foarte mică

Nu știu despre voi, dar am impresia că, uneori, cele mai neașteptate întâlniri vin în cele mai neașteptate contexte. Momente când ajungi într-un punct anume al traiectoriei tale și punctele trecute sau aparent paralele ale vieții tale se intersectează brusc. Oameni de demult aduși într-un prezent în care ai impresia că lumea ta e mare și deschisă până la infinit. Nu că ar fi un lucru rău, e doar o concluzie firească. E un fapt aproape la fel de sigur ca acela care spune că vara nu-i ca iarna 🙂 Am constatat că acest lucru se aplică cu atât mai mult de când am început să scriu și să citesc bloguri, să mai cunosc oameni și chestii de genul asta.

Am fost în seara asta în vizită la sediul agenției Golden Harris, alături de colegii Make și Raluca, pentru a împărți niște zâmbete. Printre schimburi de saluturi și diverse, m-a salutat o domnișoară ce-mi părea cunoscută. S-a dovedit a îmi fi fostă colegă de liceu (dacă m-a recunoscut înseamnă că e bine și că timpul trecut de atunci până acum nu m-a schimbat chiar atât de tare 🙂 ). Am împărțit ceva amintiri, cărți de vizită și starea aceea de bine pe care ți-o dă întâlnirea cu un om cunoscut într-un mediu nu tocmai familiar. Sper să ne reîntâlnim curând! 🙂

Povesteam acum ceva săptămâni unui om în a cărui experiență profesională am mare încredere despre un proiect creț ce-l pun la cale (și pe care sper să-l lansez undeva, în ianuarie-februarie). Din părere în părere, din sfat în sfat, a ajuns să-mi recomande niște oameni cu care să mai vorbesc. După vreo mai multe mailuri și mai puține răspunsuri, am constatat că unul dintre oamenii cu care vorbesc mi-a fost – în tinerețile mele – mentor prin lumea debate-ului (dezbaterilor academice). M-a ținut minte pentru că eram mică, extrem de încăpățânată și cu potențial. Uneori mă întreb dacă orgoliul care m-a determinat să renunț atunci a avut vreun rost, dar mi se pare inutil. Și mi-a oferit deja un ajutor mai prețios decât ar putea crede: încrederea. I-am spus că scriu acest articol și m-a rugat să nu-i menționez numele. Îi spun doar Mulțumesc! și aici.

În jobul pe care îl dețin în momentul actual, nu am mari interacțiuni cu oamenii din afara firmei. Iar cele din interior nu sunt subiect de discuție pe blog. Cu toate acesta, nu mic mi-a fost zâmbetul atunci când am văzut că cei de la Autonom Rent-a-Car sunt parteneri din ce în ce mai activi prin plimbările prin țară ale bloggerilor. Nu vreau să vorbesc aici despre ceea ce fac ei ca și afacere (pentru cei interesați găsiți toate informațiile necesare pe site-ul lor) – personal, îi admir pentru o abordarea orientată spre client și pentru modul în care reușesc să crească constant.  Spun doar că sunt niște oameni cu care poți discuta deschis atunci când intervine nevoia pentru așa ceva și că mă bucură abordarea lor spre zona online-ului. La fel cum recunosc cu mâna pe inimă că, dacă nu ar fi fost implicarea lor în această zonă, nu aș fi descoperit că au un blog și că, dincolo de niște parteneri cu care lucrez, sunt una din acele companii din care se vede și dragul de viață, nu numai de cifre. Nu e reclamă pentru ei, ci doar unul din exemplele care demonstrează că nu știi niciodată modul în care viața ta privată poate interacționa cu cea de job, motiv numai bun pentru a-ți aminti că bunul simț și respectul sunt chestii egal valabile în ambele.

Lumea mea e uneori mare de am impresia ca mă voi pierde în ea. Din când în când, există momente în care mă bucur că există totuși limitări în ea. Puncte care se intersectează frumos cu atunci și acum.

Să vedem….voi aveți întâlniri din astea? Îmi povestiți și mie una? 🙂

 

 

 

Un gând despre &8222;Lumea mea e (uneori) foarte mică&8221;

Lasă un răspuns

