Pitici de toamnă

Refuz cu îndârjire să-mi reorganizez șifonierul mai devreme de 1 octombrie. Chiar dacă asta înseamnă să fac zeci de combinații și de mutări-permutări pentru a evita frigul de dimineață. Cu toate acestea, cămășile cu mâneci lungi și fustele cu talie înaltă rămân bine ascunse în locul lor. Prin nu știu ce mecanism dubios, am impresia că atât timp cât îmi mai văd rochiile colorate și fustele lungi și imprimate pe hol, mă pot întoarce oricând la ele. Și chiar dacă am început să pot pantofi, refuz încă să port dresuri.

Mă apucă cheful de gătit. De făcut ciorbe acre. Și să experimentez prin bucătărie. Chef de făcut torturi sau prăjituri îmbibate în ciocolată.

Îmi vine să stau mai mult pe acasă. Să citesc ceva mai mult. Să beau cacao cu lapte sau ciocolată caldă făcută de mine, în timp ce mă cuibăresc liniștit printre perne. Stare care alternează cu dorința de a merge mai mult la concerte, la teatru, la întâlniri de suflet. Cheful de alergat se transformă, încet și sigur, în chef de povești. Scrie, descrise, împărțite.

Mi-aș colora părul. Roșu. Nu, nu voi face asta 🙂 Poate doar voi reuși să-mi schimb ramele de ochelari cu cele noi – tot roșii, care așteaptă cuminți să li se monteze lentilele.

În cartierul general al piticilor de toamnă e o liniște suspectă și liniștită de primele ploi. În rest, fiecare moment altfel e apreciat la cote maxime. La fel ca înghețata de iaurt cu miere și nuci de ieri 🙂

Să aveți o săptămână frumoasă!

Lasă un răspuns

