De mers la…(recomandări de final de săptămână)

 Așa cum declaram acum vreo două zile, se întâmplă lucruri și asta nu e rău de loc, dacă luăm în calcul că viața socială activă atenuează simptomele de astenie aferente toamnei (acesta nu e rezultatul unui studiu efectuat de cercetători englezi, ci doar concluzie trasă prin propria experiență). Mulțumesc pe această cale oamenilor care mi-au transmis fel de fel de invitații pentru un weekend relaxant (nu, nu erau indecente, mama, dacă la asta te gândeai) – doar că voi fi puțin plecată în team-building pe la vecinii bulgari. Aștept cu interes de pe acum invitațiile pentru weekend-ul viitor 🙂

Mâine mi-am anunțat deja prezența la concertul lui Make. Din câte țin eu minte, Coyote e încăpător, și concertul de anunță fain, așa că…poate ne vedem pe acolo. Și dacă suntem la capitolul muzicale și din zona folk, seria deschisă anul trecut a Galelor Folk You de toamnă, în Centrul Vechi, continuă în acest an pe 14-15 septembrie. Adică vineri și sâmbătă. Mi-aș fi dorit tare să o aud pe Alina cu piticul ei cu tot (cel care îmi sună mie la fiecare mesaj primit), pe domnul Alifantis cu Zan cu tot (pentru că i-am ascultat doar o dată în varianta aceasta, și asta era demult, tare de mult – vorba câtecului), Emeric și Setul (tot din motive de nevăzut live de mult), pe Zoia și Vița de Vie. Bine, nu că celelalte nume de pe afiș nu-mi fac cu ochiul, dar oamenii suntem și avem preferințe 🙂

Dacă nu ați ajuns la Undercloud, între 10 și 16 se desfășoară Maratonul Teatrului Independent, aflat la cea de-a doua ediție. Multe piese de văzut, o parte dintre ele în premieră, o serie de teatre independente care pun în joc spațiile lor, actorii și munca. Trăgând cu ochiul pe program, sunt cam 6 piese pe seară, deci loc de unde alege aveți destul. Evenimentul este organizat de Asociația Teatrul.ro și puteți consulta programul și toate detaliile aferente pe pagina de Facebook dedicată evenimentului.

Și ca să fie programul complet, ce-i mai frumos decât să îți alegi un obiect lucrat manual și să ai posibilitatea de a asculta poveștile meșterilor ce l-au creat. Sau poate să-l faci cadou. La Copac vă invită vineri, sâmbătă și duminică, după ora 14, la Târg de Artă și Simboluri Meșteșugite. Și pentru că prezentarea lor m-a convins că eu eveniment la care aș merge cu drag, dacă mi-ar fi posibil să mă aflu în două zone geografice diferite în același timp, îmi permit să o dau mai departe:

E ceea ce unii ar numi târg de hand-made. Dar nouă ne plac înțelesurile neaoșe. Și dorim să întoarcem dibăcia meșterilor în lumea artelor, acolo unde îi este locul. Vom călători printre vase de ceramică pictate. Vom accesa frumuseţea lemnului transformat în cutii. Ne vom împodobi trupurile cu bijuterii din răşini şi sticlă, cu accesorii din piele şi argint. Ne vom înveşmanta în haine şifonate manual. Ne vom petrece La Copac cu poveştile meşterilor-artişti pe tărâmul Ţării din Inima noastră. 

Eu nu ajung, în mod evident, la niciunul din aceste evenimente. Dacă ajungeți voi, vă aștept cu povești 🙂 Așa, că la început de toamnă tot e vremea de conserve, zic să umplem bucătăria mea virtuală cu amintiri frumoase.

Cam asta a fost pentru azi. Să fiți iubiți!

 

 

 

Lasă un răspuns

