Cel mai ușor dar

Și cel pe care îl primești mai mereu înapoi, este gestul simplu de a zâmbi. Da, știu ca a venit toamna, cu asteniile specifice. Că deja se lucrează pe brânci și parcă ai și uitat de vacanță. Că cel mai probabil ai vreo 1001 de chestii care te apasă. Nu ești singurul, chiar dacă asta nu te încălzește cu nimic.

Eu am învățat povestea asta cu zâmbetul de la tiză de-a mea, care îmi e dragă tare. Și care atunci când zâmbește, reușește să te facă să uiți de orice. Măcar pentru 30 de secunde. Și mai ales te face să vrei să dai înapoi aceea stare frumoasă. Cei care mă cunosc știu că sunt rare momentele când sunt cu adevărat tăcută sau întunecată la față. Pentru că îmi plac oamenii zâmbitori, încerc pe cât posibil să fiu unul dintre ei. Până la urmă, niciunul dintre oamenii cu care interacționez zilnic nu e vinovat pentru problemele mele, așa că nu văd niciun rost în a transmite mai mult negru, în defavoarea luminii unui zâmbet. Poate sunt eu naivă, dar eu cred că zâmbetele sincere ne fac să fim mai buni și mai frumoși și devin, o dată cu timpul, contagioase.

Azi am primit dovada că nu sunt naivă deloc. Te-ai gândit vreodată ce poți face cu un zâmbet? Cei de la Colgate s-au gândit, și în schimbul zâmbetelor voastre vor dona câte un produs către Crucea Roșie. Da, de data aceasta zâmbetele devin chiar prețioase pentru că ele ne vor ajuta să fim puțin mai buni.

Și nu e complicat deloc. Se dă una bucată aplicație pe Facebook. Să face una bucată upload la o poză zâmbitoare – nu, nu cred că nu ai așa ceva, pentru că dacă nu ai, nu știu cum ai rezistat să citești până acum. Fiecare zâmbet este echivalentul unui produs ce va ajunge la oameni care chiar au nevoie de ceva mai mult decât un zâmbet. Și pentru ca treaba să fie completă, dacă tot ai pus poza, dă un Share, un Like, transmite mai departe.

Se caută 100.000 de zâmbete în total. Chinezu lansează provocarea printre bloggeri de a găsi 100 mai zâmbăreți. Eu cred și sper că se vor găsi mai mulți 🙂 . Ce-ai zice să îl împarți și pe al tău?

 

 

 

Lasă un răspuns

