Se întâmplă zilele acestea

Stări de toamnă specifice. Astenie la unii, insomnii la alții. Crize de personalitate sau apatii scoase din butoiul cu melancolie bine ascuns o dată cu venirea verii. Visări cu ochii deschiși pe geam la ce-ai mai fi vrut să faci și n-ai făcut. Se întâmplă răceli severe, îndrăgosteli bruște, pasiune de moment fără putință de gestiune, drama bine poziționată între frunze ce prind nuanțe galbene și răcoarea dimineților ce-ți dau palme peste ochi. Mi se întâmplă și mie, nu vă spun exact ce și cum.

Dincolo de toate, se întâmplă o groază de evenimente, de parcă toamna a scos din sertare afișe care mai de care mai colorate și mai frumoase. Se întâmplă revederi și parcă dragul de a te cuibări liniștit în adăpostul unor momente frumoase e mai drag atunci când îmbrățișările țin de cald.

Se întâmplă ultimele zile ale festivalului de teatru independent (de orice) – Undercloud. Nu am reușit să ajung la nicio piesă, și dacă nu cumva vine vreun prinț fermecat cu rezervări gata făcute și care să mă ia de la job cu forța, nu cred că voi ajunge. Ceea ce nu înseamnă că nu îmi pare rău. Că proasta mea organizare nu e scuză e adevărat, dar cert este că au fost piese faine. Mai sunt trei zile. Dacă mergeți, vă rog să-mi povestiți.

Se mai întâmplă să-mi fie dor de un concert cu oameni fani, cu piese simpatice, cu prieteni aproape. Așa, cât să înfrângă astenia și să fie un pas frumos spre o toamnă ce știu sigur că va fi plină de evenimente. Pe fondul acestei stări, colegul și prietenul Marius Matache – adică Make – are concert joi, la ceas de seară trecut de 20, în Coyote Cafe. El cântă pentru prima dată acolo. Eu asociez locul cu o petrecere de burlăcițe unde am cântat corespunzător la karaoke, am râs în hohote și am rămas cu amintiri frumoase. Loc de mers între prieteni, zic 🙂 Că tot se anunță concert special, găsiți la el pe blog afiș, poveste, detalii…și puteți pune și o idee de piesă la set-list.

Se întâmplă toamna și e bine, chiar dacă ați citit posturile anterioare și ați putea crede că vă mint! 🙂

 

 

 

Lasă un răspuns

