Se presupune

…că dupa 20 de ani știi deja ce vrei să te faci când vei fi mare;

…că de la un punct încolo înveți să nu mai aștepți cu nerăbdare o re-vedere și să te îmbufnezi ca un copil răsfățat atunci când planurile nu se aliniează mereu la virgulă:

…că vine un moment în viața ta când înveți că relațiile în doi nu sunt despre Marea Dragoste, ci și uneori – prea deseori – despre calcule raționale despre cât potențial de bine/rău aduce fiecare în relație

…că ”oamenii mari” nu mai au răbdare să aștepte și că orice termen de mai mult de 6 luni în care nu ai fost implicat într-o relație denotă fie că ești dependent de muncă, fie că ești dus-cu-pluta

…că în fiecare moment trebuie să ai cea mai mare încredere în tine. Niciodată în cel de lângă, și doar la nevoie în Ceva deasupra ta

…că a crede în Bine, Frumos, Iubire sunt utopii bune de scris pe pereți de Facebook, niciodată destule pentru a fi trăite

…că a visa e cel mai mare rău pe care ți-l poți face, pentru că – nu-i așa? – trezirea din vis e mereu prea dureroasă

…că toamna e anotimp de melancolie și dor de vară

Fiecare dintre noi trăim încadrați de presupuneri atașate generației de care aparținem. Am obosit să fiu o presupunere în ochii celorlalți și, prea des, am obosit să simt mereu că sunt pe dinafara unui cerc închis doar pentru că mă mulez pe prea puține presupuneri.

Eu cred că îți poți desena cariera atunci când simți că e nevoia, nu atunci când ți se cere. Și că nu vârsta e impedimentul major, ci curajul de face ce vrei tu.

Eu cred în povești de dragoste adevărate. Din acelea care te fac să zâmbești tâmp ore în șir. Și cred în așteptarea cuminte a poveștii mele.

Eu cred în oameni. Așa cum vin ei la pachet, cu bune și rele. Și cred în stropul de Divin ce se află în fiecare dintre noi.

Cred în vise și cred că urmărirea viselor ne păstrează puțin copii, puțin mai buni, și ne poate aduce acolo unde dorim.

Eu cred că toamna e despre culori și noi începuturi.

Eu cred că uneori e mai bine să ÎNTREBI decât să PRESUPUI ceva…

Tu?

Lasă un răspuns

