Alt drum

De astăzi, declar bucătăria acesta online închisă. Nu știu încă dacă pentru renovări, sau doar pentru a reveni în alt loc, cu alte idei, cu alt eu. Rămân vreo 6 ani de stări, emoții, plimbări și eurile mele în toate formele, deghizările și culorile posibile. Pesimiste, optimiste, drăguțe, iubitoare, visătoare. M-am identificat cu locul acesta și cu Oana-din-bucate până la un punct. Apoi am început să mă re-construiesc. Acum, chiar dacă știu că respir din fiecare literă a acestui blog, știu și că îmi doresc să comunic, să transmit, să scriu despre alte lucruri. Și nu aș vrea să-mi amestec bucătăria cu un spațiu pe care încă nu l-am definit și cu un eu care se află în prim proces de concretizare.

Acum, îmi doresc pur și simplu să o iau de la capăt. Am avut timp destul în ultima vreme în care să stau să discut cu mine, uneori până la epuizare. Am analizat direcții posibile, stări, vise mai vechi sau mai nou. Am trecut prin momente de plafonare, prin crize de nervi, prin stări aproape de depresie, cot-la-cot cu dorința acerbă de a găsi în fiecare zi cel puțin un motiv să zâmbesc. Și în tot acest timp, am avut șansa extraordinară de a avea aproape niște oameni frumoși. Am avut plăcerea de a discuta cu niște alți oameni plini de curaj, de Viață, și de la care cred că am ce învăța. Primul pas e să crezi că poți. Sau doar să crezi.

Există momente în care poate îți dorești să poți găsi combinația de taste ALT+Ctrl+Del care să te ajute să închizi toate ferestrele blocare și consumatoare de energie din viața ta. Din păcate, nu se poate. Ceea ce cred sincer că se poate este să găsești în tine toate resursele pentru a face ALT+Ceva. Trebuie doar un dram de credință, o fărâmă de încredere, un strop de nebunie și certitudinea că nu e niciodată prea târziu.

Las aici 6 ani de povești. Probabil, din când în când, voi mai reveni cu câte una. Cert este că acest post rămâne lipit de prima pagină, iar blogul de aici nu se mai numără printre prioritățile mele. Ne re-citim cândva, vă anunț eu când și unde.

Vă mulțumesc pentru fiecare comentariu, fiecare zâmbet sau lacrimă stârnită, fiecare semn de întrebare. Să fiți iubiți la infinit!

Un gând despre &8222;Alt drum&8221;

Lasă un răspuns

