Bucăți de soare

Prinse încet, pe un drum lung, aproximativ înnorat și printre pustiuri pârjolite de secetă. Din acelea care decolorează subtil în nuanțe roșcate părul acum scurt și ciufulit. Acelea care îți aduc zâmbetul de buze, pentru că tânărul de lângă tine ce-ți este frate și nu mai e copil încă se bucură nebun în lupta cu valurile. La fel și tu.

Bucăți ce-ți colorează pielea și inima, chiar dacă afară bate vântul și seara simți nevoia să-ți iei un hanorac pe tine. Din acelea care îți rămân agățate în ochi mult după apus, când lâncezești moale ascultând un cântec vechi de când lumea ta muzicală.

2 Mai. Puțin din Vamă. Mama și frate-miu, și un drum lung pe care l-am parcurs alături de buburuza albă ce are acum pe bord și câteva buburuze roșii. Drum de inițiat la drum lung, așa cum visam cândva să fac cu el, și acum fac pentru mine. E mai bine așa, pentru că bucățile de soare se strâng individual și se pun la păstrare în sertare cu chei fermecate, să îmi ajungă mai târziu.

E o vacanță pe care am căutat-o cu înfrigurare și pe care o resimt prin fiecare por al pielii mele puțin mai negre. Nu îmi care laptop-ul cu mine, nu vă arăt poze pe FB zilnic, nu mi-am verificat contul de Twitter de trei zile și încă nu am murit. Promit să revin pe aici cu câte un update, cât să vă transmit puțin de bine.

Luni fiind, vă doresc să aveți măcar o bucată de soare care să vă facă să zâmbiți!

 

 

 

Lasă un răspuns

