Weekend sărat

Între un nas înroșit de zici că mi-am dat cu marker pe față și o stare de oboseală care mi s-a așezat confortabil între coaste și mi-a amorțit neuronii, am senzația că mi-am hrănit ochii și sufletul cu zâmbet, dans și soare cât să îmi permit să zâmbesc fără regres/regret. Au fost oameni veseli, oameni frumoși, oameni noi. Fără dileme existențiale, fără Bolero cu amintiri și doruri la răsărit (pentru că am văzut răsăritul altfel de data asta). Două poluri opuse (Mamaia-Vama Veche) în mai puțin de 24 de ore.

Stare de bine dată de prima întâlnire cu marea din an. Și stare de și mai bine dată de o întâlnire liniștită și în care singura ocupație ai fost tu.

Mâine povestim și, cu puțin noroc, vă arăt poze.

Vă doresc atâta energie pozitivă câtă îmi curge mie prin vene azi!

Și parcă într-un fel de răspuns fain la starea asta, azi s-a lansat noul videoclip byron (momentan îl găsiți exclusiv de bloguri, iar eu am uitat să trimit mail, așa că vă trimit la ei să îl vedeți).

Lasă un răspuns

